חיפה לבית"ר: לא בטוח שמנחם ישוחרר. טיבי דרש 400 אלף יורו

סאן מנחם
סאן מנחם | אריאל שלום

הירוקים העבירו מסר לקראת ועדת המשמעת בראשון. הבלם, שקיבל הצעה ממכבי חיפה, דורש סכומים גבוהים ורוני לוי מתמקד בזר. לטיירה הובהר: מצא קבוצה או שתוקפא. הערב: משחק אימון נגד אומוניה ניקוסיה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

למרות שיצא למחנה האימונים בפולין בבית"ר ירושלים יבהירו לאפונסו טיירה כי עליו למצוא בימים הקרובים קבוצה שתקלוט אותו, אחרת היא תיאלץ להקפיא את כרטיס השחקן שלו. הפורטוגלי ממשיך לגלות רצינות באימונים, אך במועדון לא כוללים כרגע את השחקן ואת ז'אורז'יניו, שרעננה, בני יהודה והפועל תל אביב גיששו אצלו, בתוכניות שלהם.

רוני לוי ויוסי בניון רוצים לצרף בלם זר כדי שיוכל להתחיל את ההכנה בזמן ולא יתאקלם סמוך לפתיחת העונה. בשל כך, הם מחויבים לקבל החלטות בנוגע לזרים שלהם ולא מתכוונים להשאיר את טיירה בקבוצה.

בסגל של רוני לוי במחנה 22 שחקנים בלבד וזה כולל את עידן ורד וטל בן חיים שלא מתאמנים מתחילתו ושלושה שוערים. אגב, אתמול קיבלו גם קריאף וקונטה מנוחה קצרה, אבל הם ישתתפו כמובן במשחק הערב נגד אומוניה ניקוסיה (18:55, שידור ישיר בספורט3).


למרות שאפונסו טיירה מראה רצינות בבית"ר ביקשו מהשחקן לחפש קבוצה (דני מרון)

"הקבוצה עשתה רכש ויש ציפיות אבל הסגל קצר, קצר מאוד", אמר אחד השחקנים אמש. "אנחנו זקוקים לעוד שניים שלושה שחקנים כדי להיות טובים יותר, אבל יש חיבור טוב ואווירה טובה בחדר ההלבשה, כך שהכיוון הוא נכון".

במועדון ממשיכים להבהיר כי מתן בלטקסה לא נמצא על הפרק. מכבי חיפה שלחה אתמול מסר לאנשי בית"ר ירושלים לפיו ייתכן וסאן מנחם לא ישוחרר לאחר ועדת המשמעת ביום ראשון. ומה בנוגע לאיתן טיבי? מתברר כי השחקן עצמו דרש שכר שנע בין 400-450 אלף יורו, ובמועדון התנגדו לשלם את השכר הזה על אף שמדובר בשחקן חופשי.

אגב, בבית"ר הבינו כי מכבי חיפה הציעו כ-300 אלף יורו לטיבי ונענתה בשלילה. היום, לפני המשחק הערב, ערכה הקבוצה ארוחת בוקר משותפת, לאחריה היא תקיים אימון בוקר ואסיפה.


בבית"ר לא מוכנים לענות לדרישותיו של איתן טיבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי