בורחה הררה סיכם את תנאיו במכבי נתניה, בן תורג'מן חתם

בורחה הררה
בורחה הררה | AFP Contributor/Gettyimages

המגן השמאלי הספרדי בן ה-26 יגיע בשבוע הבא ויצטרף לאימוני היהלומים, הישראלי עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית לעונה יחד עם צליל נחמיה. אולסק החולה הבהיר בשיחות: "כל עוד לא אמרו לי אחרת אני פה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה שבה בין רביעי לחמישי ממחנה האימונים שנערך בקיילצה שבפולין, אותו הגדירו כמועדון כמוצלח מקצועית. במהלך המחנה השחקנים ערכו שני אימונים מדי יום, אספות וידאו רבות, תרגולי מערכים שונים וערב גיבוש. צוות האימון ערך שיחות אישיות עם שחקני הסגל, על מנת להכיר את אופיים. במסגרת המחנה, תירגלו בנתניה גם מערך חדש, 4-5-1, עם שני קשרים אחוריים ושחקני כנף, מערך בו לא היה רגילים לשחק.

"היה לנו מחנה טוב, אבל זה עדיין לא ערובה לכלום. היה חשוב להכיר את השחקנים החדשים ולהתגבש" אמרו גורמים במועדון, אשר ציינו את רועי קהת ורומן גולובארט כשחקנים שהותירו רושם טוב.

היום (שישי) תערוך מכבי נתניה משחק אימון מול קבוצת הנוער, בין השאר כדי להתרשם מהקשר השבדי-קונגולזי, סילבן קאיימבה, שנחת להתרשמות במועדון ומיועד לקבוצת הנוער. מי שצפוי להיעדר הוא ניקו אולסק החולה, שסובל משפעת ונעדר גם אתמול מהאימון. הקשר, אשר כזכור רוצה לשחק בעונה הקרובה בליגת ה-MLS, הבהיר לאחרונה בשיחות סגורות שמבחינתו, כל עוד אף גורם במועדון לא דיבר איתו על האפשרות שיעזוב, הוא שחקן מכבי נתניה לכל דבר ועניין.

ניקו אולסק. מעוניין במעבר לליגה הבכירה בארצות הברית (ערן לוף)
ניקו אולסק. מעוניין במעבר לליגה הבכירה בארצות הברית (ערן לוף)

בינתיים, המגן השמאלי בן תורג'מן עבר בדיקות רפואיות במועדון וחתם על חוזה לעונה אחת בשורות הקבוצה. בנוסף לתורג'מן, חתם לעונה אחת גם צליל נחמיה. במקביל, במועדון סיכם המגן הספרדי בורחה הררה. הררה בן ה-26 שיחק בעונה האחרונה באלבסטה מצמרת הליגה השנייה בספרד, ולמרות שהוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים במועדון יגיע תמורת 140 אלף דולר. הוא אמור לנחות ביום ראשון ולחתום בהקדם.

החלוץ יונס מלדה, עבד במהלך המחנה על פי תכנית אימונים שהונחתה ע"י מאמן הכושר יניב מדר והרופא ד"ר אחמד ביאדסה, וצפוי להיבדק בימים הקרובים ולאחר מכן יוכלו בקבוצה להעריך מתי יוכל לחזור לפעילות.

יונס מלדה. חזרתו תקבע בימים הקרובים (דני מרון)
יונס מלדה. חזרתו תקבע בימים הקרובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי