הפועל תל אביב והפועל רעננה נפרדו ב-0:0 במשחק הכנה

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | הפועל תל אביב

שתי הקבוצות נפגשו במחנה האימונים בפולין, אך לא הצליחו למצוא את הרשת. אור אינברום ספג מכה בצלעות והוחלף כבר במחצית הראשונה. ביום שני הקרוב הקבוצה של ניסו אביטן תפגוש את ויסלה פלוק מהליגה הבכירה בפולין

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה היום (שישי) משחק אימון שני במחנה האימונים בפולין, כשהיריבה ממול הייתה הפועל רעננה. קבוצתו של ניסו אביטן ניצחה לפני שלושה ימים 1:3 את חרוברי גלוגוב מהליגה המקומית השנייה. מאור בוזגלו, מרווין פירסמן וירין פרץ הפכו פיגור מוקדם לניצחון. מנגד, חניכיו של מנחם קורצקי פתחו את משחקי האימון בפולין עם 0:8 מוחץ נגד וורקה מליגת החובבים המקומית. מי שבלטו במיוחד היו יוג'ין אנסה, קייס גאנם ויואב תומר, כשכל אחד השלים צמד בהתמודדות.

המשחק נפתח בצורה שקולה, ולאחר 20 דקות של כדורגל, אפשר היה להגיד שרעננה מסוכנת יותר, כששער של קייס גאנם נפסל על ידי השופט המקומי, בטענה לנבדל שהתבררה כנכונה. רועי לוי מצא עצמו מול ג'ראפי מיד אחר כך, אבל לא השכיל למצוא את הרשת. בדקה ה-29, הגנת רעננה הרחיקה כדור מקו השער, לאחר בעיטה טובה של מוטי ברשצקי. בדקה ה-33 נרשם אירוע מדאיג מעט מצידה של קבוצתו של ניסו אביטן, כשאור אינברום נאלץ לפנות את מקומו על המגרש לאחר שספג מכה בצלעות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

במחצית השנייה המשחק המשיך להיות צמוד, כשאף צד לא מצליח לייצר מומנטום. הפועל תל אביב לא תזכור לטובה את המשחק, מאחר והיא לא הרבתה להגיע למצבי הבקעה. בדקה ה-83, אריק נגאוקר מהפועל רעננה לקח על עצמו את האחריות ובעט כדור חופשי מסוכן, אך אריק ינקו, שנכנס כמחליף, הצליח לעצור את הכדור. עד שריקת הסיום שני הצדדים לא הצליחו לשבור את השוויון על לוח התוצאות, והמשחק הסתיים ב-0:0.

אור אינברום. נאלץ לסיים את המשחק מוקדם מהצפוי (הפועל תל אביב)
אור אינברום. נאלץ לסיים את המשחק מוקדם מהצפוי (הפועל תל אביב)

הרכבים: 
הפועל תל אביב: יואב ג'ראפי, עידן כהן, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, קלאודמיר פריירה, מאור בוזגלו, מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן, אור אינברום.

הפועל רעננה: אסף צור, עמית כהן, דויד מתיאוס, עידו לוי, עדי נמני, אביחי ידין, אור דסה, רועי לוי, דיווין נאה, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי