חדרה גברה על סכנין 0:2 בבולגריה, קוגבנייה הצטרף ולא שותף

דידייה קוגבנייה
דידייה קוגבנייה | הפועל חדרה

אקס נתניה חבר לקבוצה מהשרון במחנה וצפוי להפוך לזר הרביעי של אורי גוטמן. צמד המחליפים אליאל פרץ (55) ושגיב סולומון (61) סידרו ניצחון על היריבה מהליגה הלאומית. אג'ידה: "אנחנו נראים טוב יותר מיום ליום"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה גברה הערב (שישי) 0:2 על בני סכנין במחנה האימונים בבולגריה משערים של צמד המחליפים אליאל פרץ (55) ושגיב סולומון (61), בעוד איהאב גנאים הותיר את הקבוצה מהמגזר בעשרה שחקנים במהלך המחצית הראשונה.

השוער אוסטין אג'ידה אמר בסיום: "היה משחק טוב שלנו. סכנין יריבת אימון מצוינת, ואנחנו נראים טוב יותר מיום ליום. אנחנו קבוצה חדשה, לומדים שיטה חדשה ומתחברים. בסך הכל יש לנו הרבה סיבות להיות מרוצים, אבל בהתייחס לתהליך שאנחנו נמצאים בו, אנחנוו בסדר גמור".

מי שהצטרף הערב להפועל חדרה במחנה הוא דידייה קוגבנייה, אקס מכבי נתניה, שערך שיחה ארוכה עם היועץ המקצועי אורן גולן והוא צפוי להפוך בקרוב לזר הרביעי של הקבוצה מהשרון.

הבלם דויד רוצ'לה, שעל מועמדותו להפועל חדרה פורסם לראשונה בספורט1, מעורר עניין גם אצל העולה החדשה סקציה נס ציונה. הספרדי הביע נכונות להצטרף לקבוצה של אורי גוטמן, אך הוא מעוניין לעשות זאת ללא התרשמות כפי שדורשים אנשי המועדון, שטרם קיבלו החלטה לגביו.


פרץ וסולומון לאחר הניצחון על סכנין (הפועל חדרה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי