ממשיכה בחיפושים: חדרה מעוניינת בבלם האיטלקי אדוארדו לאנצ'יני

אדוארדו לנצ'יני
אדוארדו לנצ'יני | האתר הרשמי

השחקן בן ה-25 ששותף עלייתה של ברשיה לסיירה א' עשוי להצטרף לקבוצתו של אורי גוטמן. הבלם דורש 100 אלף יורו ורוצה להגיע לכמה ימים לראות את ישראל לפני החתימה. דויד רוצ'לה יישאר בתאילנד ולא יגיע לקבוצה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי יום חופשי, ישובו היום (ראשון) שחקני הפועל חדרה לאימונים במחנה בבולגריה. ביום רביעי מצפה לקבוצה של אורי גוטמן משחק אימון שלישי ואחרון מול קסנטי מהליגה היוונית הראשונה ועד כה במועדון מביעים שביעות רצון מההתקדמות והחיבור של הקבוצה במחנה.

עם זאת, במועדון מבינים שעמדת הבלם מחייבת חיזוק. במהלך הימים האחרונים נבחן בקבוצה הבלם עלי סיסאיי שלא הרשים את הצוות המקצועי וישוחרר בימים הקרובים ומי שתוכנן להגיע היה הבלם הספרדי דויד רוצ'לה, שבסופו של דבר בחר להישאר בליגה התאילנדית. בחדרה רצו להחתים את רוצ'לה ללא מבחנים, אבל האחרון חתם על חוזה בקבוצה בנגקוק יונייטד מהצמרת. הבלם הלטבי בן ה-30 גדל איגורס טראסובס ירד גם הוא מהפרק.

שם נוסף שמועמד לקבוצה הוא הבלם האיטלקי אדוארדו לאנצ'יני, השחקן שהיה שותף לעלייתה של ברשיה לסרייה א' שוחרר מקבוצתו לאחר שהיה היה בתוכניות של הקבוצה. מאמן הקבוצה אורי גוטמן התרשם מביצועיו והוא רוצה לצרף את השחקן בן ה-25, אולם השחקן דורש 100 אלף יורו ורוצה להגיע לכמה ימים לראות את ישראל לפני שהוא חותם.


קוגבנייה. צפוי לחתום (הפועל חדרה)

הקשר דידייה קוגבנייה שהגיע ביום שישי למחנה האימונים בבולגריה יערוך אימון ראשון עם הקבוצה ולאחריו יערוך בדיקות רפואיות, בתקווה שיהיו תקינות ולאחריהן יחתום רשמית לעונה הקרובה. "קוגבנייה אמור להוביל את החלק ההתקפי שלנו עם לוסיו ואליאל פרץ", אמרו בחדרה. מעבר לכך יש לא מעט נבחנים שיצאו עם הקבוצה למחנה ומי שמרשימים במיוחד עד כה הם בלם הפועל עכו בעונה הקודמת ינון אליהו וחלוץ עירוני רמת השרון יניב מזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי