רשמי: אנדרה ג'ראלדס הושאל למכבי ת"א, שתוכל לרכוש אותו

אנדרה ג'ארלדס
אנדרה ג'ארלדס | מכבי תל אביב

המגן רצה להישאר בחיחון במדיה שיחק אתשקד כמושאל, אולם קבוצתו ספורטינג ליסבון הגיעה להבנות עם אלופת ישראל והוא ימלא את החלל שהותיר אלי דסה. "אני מאוד נרגש", אמר השחקן שכבר ערך אימון בכורה

(גודל טקסט)

זה היה באוויר והערב (ראשון) זה הפך לרשמי: אנדרה ג'ראלדס הושאל מספורטינג ליסבון למכבי תל אביב, לה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה לאחר שהצהובים הגיעו להבנות עם מועדון הפאר הפורטוגלי. השחקן, שנחת מוקדם יותר בישראל, כבר הספיק לערוך אימון בכורה עם חבריו החדשים.


ג'ראלדס בן ה-28, לו חוזה עד 2022 בספורטינג ליסבון, ירוויח כ-400 אלף דולר במכבי תל אביב לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והוא צפוי להתחרות עם מאור קנדיל על החלל אותו הותיר אלי דסה בצד ימין של ההגנה.


המגן החדש של המאמן ולדימיר איביץ' אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לאחר החתימה: "אני שמח להיות כאן ומאוד נרגש מעצם ההצטרפות למועדון הגדול ביותר בישראל. מצפה כבר להתחיל את העונה בתקווה שתהיה מוצלחת. יאללה מכבי".


הרכש השלישי של מכבי תל אביב הקיץ. אנדרה ג'ראלדס (האתר הרשמי)


מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "אנדרה הוא שחקן אותו זיהינו כאחד שיש לו את היכולות והאישיות המתאימות לשפר את הסגל הקיים. אנדרה צבר ניסיון והוא משתייך למועדון שידוע בהחתמות ובפיתוח של כמה מהכישרונות הבולטים באירופה. לראות כמה ג'ראלדס התרגש להצטרף למכבי היה מאוד מספק ואני כבר מחכה לראות אותו לובש את המדים הצהובים בקרוב.


"אנדרה כבר מכיר את ניק בלקמן מהתקופה בה שיחקו יחד בספורטינג חיחון בעונה שעברה כך שכולנו בטוחים כי ישתלב בחיים בקריית שלום במהרה. ברוך הבא אנדרה. לסיום, ברצוני להודות למיץ' שאפשר לנו להשלים את ההחתמה הזאת ולהוסיף שחקן נוסף לסגל. אלמלא תמיכתו הבלתי מסויגת והדרייב לדחוף את מכבי קדימה, לראות החתמות מסוג זה יוצאות אל הפועל – היה בלתי אפשרי", סיכם מנספורד.


ג'ראלדס הוא שחקן הרכש השלישי של מכבי תל אביב הקיץ אחרי השוער היווני אנדראס יאניוטיס ושחקן ההתקפה ניק בלקמן. כצפוי, הגעתו של המגן הימני הורידה באופן סופי את האפשרות שדור אלו ישחק בעונה הקרובה בשורות אלופת ישראל.



החתמת ג'ראלדס לא הייתה מתאפשרת בלעדיו. מיץ' גולדהאר (דני מרון)


מוקדם יותר היום פורסמו בפורטוגל ציטוטים של ג'ראלדס, שאמר: "הייתי מעדיף להישאר בחיחון, אבל זה לא תלוי בי", הסביר ג'ראלדס, לו חוזה עד 2022 בספורטינג ליסבון, שהתייחס לעתידו והוסיף: "זה משהו ששני המועדונים והסוכן שלי צריכים לדבר עליו, לא אני".


אגב, לחיחון הייתה אופציה לרכוש את ג'ראלדס תמורת מיליון יורו, אבל מצבה הכלכלי לא איפשר את השלמת העסקה, בעוד ספורטינג ליסבון סירבה להשאיל את השחקן לספרדים לעונה נוספת.


המגן הימני רשם אשתקד 33 הופעות ליגה במדי ספורטינג חיחון (30 מהן בהרכב הפותח) שסיימה את העונה במקום השמיני עם 61 נקודות, שבע פחות מהמקום השישי שמוביל למבחני העלייה.




הושאל למכבי תל אביב לאחר עונה מוצלחת בספורטינג חיחון. אנדרה ג'ראלדס (Gettyimags)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי