'לה פמיליה': "קוראים לאוהדים להתחיל את העונה ללא גזענות"

לה פמיליה
לה פמיליה | אודי ציטיאט

לאחר ההתכתבות של משה חוגג עם ארגון האוהדים של בית"ר ירושלים, התגובה לא איחרה לבוא: "לא זכור לנו מעולם שפסלנו את שחקן הקבוצה עלי אל פז (מוחמד), נמשיך גם העונה ללוות את הקבוצה בכל מגרש אשר יהיה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הבוקר (ראשון) פרסמנו תכתובות שנחשפו הלילה ברשת בין ארגון "לה פמיליה" לבין בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג המספקות הצצה אל מה שמתרחש מאחורי הקלעים ביחסים המורכבים עם חוג האוהדים.

על פי התכתובות, איים הבעלים לתבוע אוהדים גזענים וכתב: "אם אתם רוצים הזדמנות נוספת, תוציאו הודעה שאתם מקבלים כל שחקן ושהדת לא מהווה פקטור, שאתם מגנים גזענות ותילחמו בה בכל הכח לצד המועדון. אם צריך אתבע, לא ארשה כניסה ליציע לכל מי שקשור ללה פמיליה. אני עם הגזענים גמרתי סופית".

תגובתו של לה פמיליה לא איחרה לבוא, ובו קראה להתחיל את העונה החדשה ללא שירים גזעניים ביציעים וללא שום קריאות גזעניות: "אוהדים יקרים! לאור כל ההתרחשויות בשבוע האחרון חשוב להבהיר שארגון לה פמיליה תמיד פעל ויפעל כדי לתמוך בבית"ר ולדחוף אותה כמה שיותר קדימה בכל זמן ובכל מצב. בשבועות האחרונים שתקנו על מנת לנסות ולתת שקט – שקט שחזר אל הארגון בהתקפות מגורמים שונים. ארגון לה פמיליה הוא ארגון אוהדים. לא זכור לנו מעולם שפסלנו את שחקן הקבוצה עלי אל פז (מוחמד), אבל כן זכור לנו שגורמים מסוימים שמו את ארגון לה פמיליה כמטרה נוחה, בעיקר לתקשורת".

"אנו קוראים ופונים מכאן לכל האוהדים להתחיל את השנה החדשה כמו הסיומת של עונה קודמת, ללא שירים גזעניים ביציעים וללא שום קריאות גזעניות, וכל הקשור לפגיעה במועדון בית"ר ירושלים. כמו כן, כמו שהתעסקנו בעבר בעידוד וצבע ביציעים ובלי גזענות ביציעים, כך נמשיך גם העונה ללוות את הקבוצה בכל מגרש אשר יהיה! יאללה בית"ר אוהב מכל הלב"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי