הפרידה קרובה: תמאש ביקש לעזוב את הפועל חיפה

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש. לא יחזור להפועל חיפה | מאור אלקסלסי

הבלם הרומני שב למחנה האימונים לאחר שניתק קשר ונפגש עם יואב כץ בליווי הסוכנת שלו, במועדון אמרו לספורט1: "מזה אין דרך חזרה". הבעלים יקבל החלטה בנושא. בוזגלו, שמש ולאלה כבשו ב-3:3 נגד ראפיד בוקרשט

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הסאגה סביב הבלם גבריאל תמאש לא מסתיימת. הבלם נפגש הבוקר (שני) על הבעלים יואב כץ ולפני זמן קצר עזב את בית המלון בו שוכנת הקבוצה במחנה האימונים, לקראת פרידה סופית מהמועדון אחרי ימים סוערים. על פי אנשי הפועל חיפה, הבלם הביע גם בפגישה הבוקר את רצונו לעזוב ואף ביקש מהבעלים לשחררו מיידית מהחוזה עליו חתם רק בשבוע שעבר. כץ הבהיר לתמאש שההחלטה תתקבל בשעות הקרובות, לאחר שישוחח בנושא עם הצוות המקצועי והניהולי. עם זאת, גורם בכיר במועדון כבר רמז על ההחלטה הצפויה כשאמר לספורט1: "אין דרך חזרה".

עוד לפני הפגישה בין כץ לתמאש נשמעו חילוקי דעות בקרב אנשי הפועל חיפה לגבי עתידו של הבלם, שכזכור נעדר אתמול משני האימונים כאשר אף אחד במועדון כלל לא ידע לגבי מקום הימצאו ורק בשעות הערב יצר השחקן קשר עם המנכ"ל אורן שטרלינג. במועדון חששו לגבי מצבו של השחקן, כאשר גם בני משפחתו לא ידעו לגביו פרטים ובמועדון אף חשבו כבר לפנות למשטרה המקומית, אבל כאמור תמאש הודיע כי נמצא בריא ושלם.

כבר הערב תיערך שיחה בין כץ לבין הצוות המקצועי. הרוב הגדול במועדון קורא לפרידה מהבלם הרומני, במיוחד לאור העובדה שהוא זה שביקש הבוקר לעזוב את הקבוצה. כץ בוחן את התנאים ולא מן הנמנע שידרוש פיצוי מהבלם על מנת להתיר את חוזהו, ואילו בצוות המקצועי כבר בוחנים אופציות חלופיות ובראשן בלם הפועל באר שבע שיר צדק. כפי שפרסמנו כבר בשבוע שעבר, כאשר גם אז היו בעיות בין תמאש להפועל חיפה, צדק היה בראש סדר עדיפויות של סילבס שמכיר אותו מהעבר. מעבר לכך, לא פעם הצהיר בלם באר שבע כי ברצונו לחזור צפונה (נולד בבית שאן).


גבריאל תמאש עם חיים סילבס. הבלם בדרך החוצה (מאור אלקסלסי)

בינתיים, הקבוצה ממשיכה את מחנה האימונים שלה וערכה הערב את משחק אימון שלישי ואחרון ברומניה, כשהתמודדה מול ראפיד בוקרשט החזקה, לעיני 3,000 אוהדים מקומיים. הרומנים הובילו 0:2 על החבורה של סילבס בירידה להפסקה, אך במחצית השנייה הקבוצה מישראל ביצעה מהפך מרשים בעזרת שער של אלמוג בוזגלו והופעה מרשימה של מהראן לאלה, שנכנס כמחליף ובישל את השער השני לעידן שמש.

החלוץ שחזר מהשעיה בת שנתיים כבש בעצמו לאחר מכן, במבצע אישי שנגמר בבעיטה מדויקת מ-20 מטרים. אקורד הסיום הגיע חמש דקות לסיום המשחק, כשראפיד השוותה בעזרת פנדל וקבעה 3:3 בסיום המשחק. הבעלים כץ סיכם את המחנה: "בסך הכל היה מחנה אימונים מוצלח מקצועית וחברתית. המשחקים חשפו את נקודות החוזקה והחולשה שלנו ואותן נצטרך לשפר".

המאמן סילבס בסיום: "אני לא מרוצה מההופעה שלנו היום במיוחד מהמחצית הראשונה, אבל מרוצה מהאופי שהראינו ודרכו חזרנו למשחק. כמובן שהעניין עם תמאש הפריע קצת, אבל ידענו להתמודד גם עם זה. המועדון והקבוצה מעל הכל. הסגל יקבל עוד עזרה בקרוב ונשתמש גם במשחקי גביע הטוטו הקרובים כדי להגיע מוכנים למשימות בליגה ובגביע בעונה הקרובה. מחכים בקוצר רוח להתחיל לשחק מול האוהדים שלנו".

מהראן לאלה. הופעה מרשימה הערב ברומניה (מאור אלקסלסי)
מהראן לאלה. הופעה מרשימה הערב ברומניה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי