בית"ר ירושלים דורשת מימון של כמחצית מחוזהו של ז'אורז'יניו

גבריאל תמאש מול ז'אורז'יניו
גבריאל תמאש מול ז'אורז'יניו | אודי ציטיאט

הברזילאי מבוקש ברעננה ובבני יהודה, שמוכנות לממן חלק קטן מהשכר שלוו. הקשר ייפגש עם ישב הראש אלי אוחנה כדי למצוא פתרון. הקבוצה תנחת הלילה בישראל, הבשורה העיקרית: "האווירה בחדר ההלבשה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים דורשת מימון של כמחצית מחוזהו של הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, המוערך בכמיליון וחצי שקל לעונה. לאחר חזרת הקבוצה לארץ מחר (רביעי), אמור אלי אוחנה להיפגש עם השחקן על מנת להגיע לפתרון בסוגיה הזאת. הפועל רעננה ובני יהודה התעניינו בשחקן, אבל הן מוכנות לממן סכומים נמוכים בהרבה. בבית"ר יבהירו לשחקן כי אם לא ימצא קבוצה, כרטיס השחקן שלו יוקפא. כפי שפרסמנו מספר ימים לפני המחנה, במועדון הוחלט לא לאפשר לשחקן לצאת אליו בשל הפציעה אותה הוא עבר.

פגישה נוספת תתקיים גם עם אפונסו טיירה. כפי שפרסמנו, בבית"ר הוחלט כי למרות שייצא למחנה הוא לא יהיה חלק מהתכנית המקצועית של רוני לוי. השחקן יידרש למצוא קבוצה בארץ שתשלם את רוב שכרו, אחרת יובהר לו כי יוקפא. יש לציין כי בבית"ר משוכנעים שטיירה ימצא קבוצה בליגת העל כבר בשבועות הקרובים.

הקבוצה תנחת כאמור לפנות בוקר ממחנה האימונים שלה בפולין. רוני לוי יערוך שיחת סיכום בארץ, אבל במועדון מרוצים מהאווירה בחדר ההלבשה. "זו הבשורה העיקרית מהמחנה. מבחינה מקצועית יש עוד דברים לשפר, אבל חדר ההלבשה לא דומה לתחילת העונה שעברה", אמרו במועדון. עידן ורד ינוח גם בימים הקרובים, לאחר חזרת הקבוצה לארץ. טל בן חיים יגביר את קצב האימונים וייתכן שיפתח בהרכב מול נס ציונה ביום ראשון במסגרת גביע הטוטו.


בני יהודה והפועל רעננה בתמונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי