חוגג בראיון ל-CNN: "לה פמיליה ארגון גזעני וזו בעיה גדולה"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

הבעלים של בית"ר ירושלים התראיין לרשת האמריקנית והבהיר: "הקבוצה הקטנה הזו הכתימה את שמם של מאות אלפי האוהדים שיש לנו". על עלי מוחמד: "שינוי שמו אינו מתקבל על הדעת"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, נמצא באופן קבוע בכותרות מאז שרכש את המועדון מהבירה וחרט על דגלו את המלחמה בגזענות ושינוי התדמית של הצהובים-שחורים. היום (רביעי) הוא התראיין לרשת CNN האמריקנית והבהיר כי מבחינתו הפתרון פשוט – לתבוע כל אוהד המנסה לפגוע בקבוצה.

שמו של ארגון האוהדים "לה פמיליה", הידוע בדעותיו הקיצוניות, עלה מיד עם פתיחת הראיון. הבעלים הסביר: "הם קהל טוב, נאמן וכזה שאוהב את המועדון ואת מה שהוא מייצג, אבל הוא גזעני וזו הבעיה הגדולה". חוגג הוסיף: "הקבוצה הקטנה הזו הכתימה את שמם של מאות אלפי האוהדים שיש לנו, שהם אינם גזענים בכלל".

עלי מוחמד, הרכש ממכבי נתניה עורר מספר התנגדויות בקרב חלק מאוהדי הקבוצה, שפרסמו פוסט שהסביר כי ישנו את שמו של השחקן. חוגג הבהיר לכולם: "שינוי שמו אינו מתקבל על הדעת". בנוסף, הוא התייחס לכך שהגיש תביעות אישיות כנגד האוהדים: "להתלונן במשטרה לא עוזר. אנחנו מתכוונים לתבוע באופן אישי כל אוהד שיפגע במוניטין שלנו. כשהתביעות יגיעו, הם יצטרכו להגן על עצמם בעזרת עורכי דין, וזה עשוי לעלות להם הרבה מאוד כסף. לפי מה שראיתי עד עתה, זה מאוד אפקטיבי".

עלי מוחמד מונף על ידי אוהדים באימון הפתיחה של בית
עלי מוחמד מונף על ידי אוהדים באימון הפתיחה של בית"ר ירושלים (דוברות בית"ר ירושלים)

לקראת העונה הקרובה הבעלים אמר: "על החולצה שלנו תהיה מנורה, מגן דוד ומשפט מהתנ"ך. מתחתיהם יהיה כתוב 'מוחמד' ואתם תראו שאוהדים יקראו בשמו. כשהוא יבקיע שער כל האצטדיון יצעק את שמו, ואני חושב שזה יהיה רגע היסטורי עבור המועדון, ואחד החשובים שבהם". בסיום הראיון משה חוגג הודה: "כשגיליתי שעלי מוחמד הוא אינו מוסלמי, בהחלט הופתעתי. אבל זה לא משהו שמעניין אותי בכלל. הוא שחקן טוב ומוצאו כלל לא משנה דבר. כל האוהדים הרדיקלים שינסו להילחם בנו, פשוט יפסידו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי