מאמן קייראט: "בטרנר יש אווירה ביתית, אך לא באנו להיות תפאורה"

אלכסיי שפילבסקי
אלכסיי שפילבסקי | האתר הרשמי של קאיירט

לקראת המשחק נגד הפועל ב"ש אלכסיי שפילבסקי דיבר במסיבת עיתונאים ונראה כי אינו חושש מהמשוכה הישראלית: "יודעים מה הצדדים החזקים והחלשים שלהם, רוצים לנצח". מרטון אפל הוסיף: "מאוד קשה לשחק נגדנו"

(גודל טקסט)

קייראט הקזחית, יריבתה של הפועל באר שבע, ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 20:15, שידור ישיר בספורט1). הקבוצה הקזחית הגיע להתמודדות לאחר שניצחה 4:7 בסיכום שני המשחקים נגד שירוקי ברייג בסיבוב המוקדם.

מאמן הקבוצה, אלכסיי שפילבסקי התייחס ליריבה הישראלית: "היא זכתה שלוש פעמים באליפות והמאמן שלה הוא ווינר שיודע לנצח משחקים. ראינו את המשחקים נגד האלבנים ויודעים מה הצדדים החזקים והחלשים שלהם".

"אנחנו מצפים למשחק קשה נגד יריבה קשוחה. אנחנו מקווים להראות את היכולות שלנו מהחודשים האחרונים. יש כאן אצטדיון יפה ושמענו עליו, יודעים שיש כאן אווירה מצוינת. ראינו שבטרנר הייתה אווירה ביתית חמה עם הרבה אנרגיות. לא באנו להיות תפאורה, רוצים לנצח".

שחקן הקבוצה, מרטון אפל, ששיחק נגד הפועל באר שבע במדי הונבד הוסיף: "אני חושב יהיה לנו מחר משחק קשה. אנחנו בכושר טוב מתחילת העונה ואנחנו משתפרים. מאוד קשה לשחק נגדנו, אנחנו לוחצים. רק ניצחון תהיה תוצאה טובה".


מרטון אפל שיחק נגד הפועל באר שבע לפני שנתיים. מקווה הפעם לצאת בצד המנצח (PASCAL PAVANI/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי