חשש בהפועל חדרה: דיא לבאבידי עשוי לא לפתוח את העונה

דיאא לבאבידי
דיאא לבאבידי | דני מרון

המגן שסובל מפציעה עוד משלהי העונה שעברה טרם חזר לאימונים מלאים ועדיין לא ברור לגבי כשירותו למחזור הראשון. שגיב סולומון יחתום, במועדון מחכים לגורפינקל. ג'ונתן סיסה שנבחן בבני סכנין עשוי לחתום

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תחזור הלילה (חמישי) ממחנה האימונים בבולגריה, וכבר ביום ראשון תארח את המשחק הרשמי הראשון שלה העונה, נגד קריית שמונה בגביע הטוטו. בחדרה הביעו שביעות רצון מההתקדמות של השחקנים במהלך המחנה, וצופים עונה טובה גם בשנה הקרובה.

במועדון מודעים לכך שהסגל עדיין לא הושלם, כאשר חסרים בלם ומגן שמאלי. לגבי עמדת הבלם, ממשיכים בחדרה בחיפושים אחר שחקן זר ואחד השמות שעשויים להצטרף הוא הבלם ג'ונתן סיסה. סיסה בן ה-22 מחוף השנהב שיחק בשנים האחרונות בקבוצת המילואים של מונקו. השחקן התאמן בשבוע שעבר בבני סכנין במהלך המחנה בבולגריה והרשים את אנשי חדרה במהלך משחק האימון שנערך שם בין הקבוצות. ביומיים האחרונים השחקן התאמן עם חדרה והרשים את הצוות המקצועי וכעת הנהלת הקבוצה תפתח במשא ומתן לצרפו.

לגבי המגן השמאלי, מחכים לשחרורו של יהב גורפינקל ממכבי חיפה. מעבר לכך, מאמן הקבוצה אורי גוטמן יחליט בקרוב לגבי הנבחנים שיצאו עם חדרה למחנה האימונים כאשר כבר ברור כי המגן שגיב סולומון יחתום בקבוצה. סולומון ישמש כמגן ימני בפתיחת העונה, לפחות עד חזרתו של המגן דיא לבאבידי שלא ידוע מתי ישוב לכושר משחק.

כזכור, לבאבידי נפצע עוד במהלך העונה שעברה וחזר לאימוני ריצה, אך בחדרה חוששים כי לא יהיה כשיר למחזור הראשון של הליגה ולכן ימהרו להחתים את סולומון שישמש כאופציה נוספת בעמדה זו. גם המגן השמאלי אשרף רבאח הרשים את גוטמן ואת אנשי חדרה, ובקבוצה מנהלים משא ומתן מול השחקן על מנת להחתימו בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי