הפועל חיפה הודיעה לשוקרני ולדילמוני: אינכם בתכניות

חן דילמוני, רועי שוקרני, אדם קידן, אורן שטרלינג
חן דילמוני, רועי שוקרני, אדם קידן, אורן שטרלינג | הפועל חיפה, רשמי

המגן והקשר של הקבוצה מהכרמל התבקשו לחפש קבוצה אחרת. במועדון ינסו להעביר את בוזגלו בבקרה עד המשחק הבא. השחקנים מגחכים: "אם תמאש יעזוב, גם המענקים ייעלמו". בחיפה נמסר: "כל אחד יקבל את מה שמגיע לו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה אמנם הפסידה במשחק הראשון שלה העונה בגביע הטוטו, אחרי 2:0 נגד מכבי נתניה, אבל במועדון יצאו מעודדים מיכולת הקבוצה ברוב דקות המשחק ובעיקר אופטימיים להמשך הדרך. במועדון סבורים כמו המאמן חיים סילבס שהקבוצה תציג יכולת גבוהה יותר עם החיזוק הנדרש.

המשחק הבא של הקבוצה מהכרמל יהיה נגד קריית שמונה ביום ראשון הקרוב (19:30), עד אז במועדון מקווים שהקשר אלמוג בוזגלו יעבור בבקרה התקציבית ויעמוד לרשותו של הצוות המקצועי.

שוער המשנה רן קדוש שנפצע לפני כחודש ימים באחד מאימוני הפתיחה צפוי לחזור לאימונים בתחילת שבוע הבא וצפוי להיות כשיר לפתיחת הליגה. לעומתו, המגן חן דילמוני והקשר רועי שוקרני קיבלו הודעה כי אינם בתוכניות של הצוות המקצועי.


אלמוג בוזגלו. עשוי לשחק נגד קריית שמונה (מאור אלקסלסי) 

בינתיים בקרב השחקנים ממשיכים לעסוק באי קבלת מענקים על זכייתה של הקבוצה בגביע המדינה לפני שנתיים. כזכור בזמנו הבטיח הבעלים יואב כץ כי המענקים יחולקו שווה בשווה לאחר קבלת הכספים מאופ"א.

הכסף כבר התקבל במועדון במהלך העונה שעברה אבל טרם חולק לשחקנים. מי שהיה איש הקשר בנושא בין השחקנים לכץ הוא הבלם הרומני גבריאל תמאש והעובדה שהאחרון אינו נמצא עם הקבוצה ועתידו במועדון כלל לא ברור גורמת לאי שקט בקרב השחקנים. "אם תמאש יעזוב סופית אז גם המענקים ייעלמו". בחיפה מסרו בתגובה: "כל אחד יקבל את מה שמגיע לו".

"אם תמאש יעזוב, גם המענקים ייעלמו". השחקנים מגחכים (הפועל חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי