הפועל ת"א מאיימת לתבוע: "העירייה לקחה לנו את בלומפילד"

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | אלוני מור

לאחר התייעצות במשרד עורכי הדין 'פירון', במועדון האדום החליטו להוציא צווי מניעה במטרה לא לאפשר למכבי ת"א ולבני יהודה לשחק באצטדיון. עיריית תל אביב-יפו בתגובה: "האצטדיון בבעלות עירונית מלאה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מתכוונת להוציא צווי מניעה נגד עיריית תל אביב במטרה לא לאפשר למכבי תל אביב ולבני יהודה לשחק באצטדיון בלומפילד המחודש.

הסיבה לכך היא שהאדומים קיבלו חוות דעת מאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בארץ, משרד 'פירון', שטען כי הפועל תל אביב החלה לשחק בבולמפילד עם קום המדינה ב-1948, כשלאצטדיון קראו בזמנו "באסה".

במועדון אמרו בנושא: "עיריית תל אביב, לקחה בדרך לא דרך מההסתדרות שהייתה על סף פשיטת רגל את בלומפילד והעבירה אותנו למתחם וולפסון שלא שייך להפועל תל אביב. לעומת זאת, לשאר הקבוצות יש מתחם פרטי – למכבי תל אביב את קריית שלום, לבני יהודה את המגרש בשכונה ולהפועל תל אביב אין כלום. אם לא נקבל תשובות ברורות נוציא בקרוב, צווים לבית המשפט שאף קבוצה לא תשחק באצטדיון בלומפילד".

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה לטענת הפועל תל אביב: "בניגוד לנטען, עיריית תל אביב-יפו רכשה את המגרש בשנת 2000 מההסתדרות ומאז האצטדיון בבעלות עירונית מלאה ומשמש את כלל הקבוצות התל אביביות וכך יהיה גם לאחר סיום עבודות השיפוץ".

הפועל תל אביב מכוונת לתבוע את עיריית תל אביב. תקפיא את המעבר לבלומפילד? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי