במכבי חיפה הבהירו לדוס סנטוס: "תישאר עד שיגיע מחליף"

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | מאור אלקסלסי

כרגע הבלם נשאר בכרמל ואף צפוי לפתוח במשחק הגומלין נגד שטרסבורג (חמישי ב-19:45, ספורט4). הקהל בטירוף: לא פחות מ-11,000 כרטיסים נמכרו. ההתלבטויות של בלבול: המערך והאיש שיפתח בשפיץ לצד שועה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת הגומלין נגד שטרסבורג בחמישי (19:45, שידור ישיר בספורט4) לאחר ההפסד 3:1 במשחק הראשון. אתמול (ראשון) השחקנים ערכו שני אימונים והיום יתחיל המאמן מרקו בלבול בתרגול ההרכב הצפוי. המאמן מתלבט האם להמשיך בקו חמשת שחקני ההגנה או לבחור בשיטה התקפית יותר, וכרגע הנטייה היא להמשיך עם שלושה בלמים, מערך שעבד היטב עד להרחקתו של איעד חבשי.

את חסרונו של הבלם צפוי למלא אליסון דוס סאנטוס, לצידם של רמי גרשון ועופרי ארד, כשרק לפני חודש ימים קיבל הודעה שאינו בתוכניות של הירוקים לקראת העונה הבאה. לאחרונה זכה הבלם להתעניינות מצד מספר קבוצות כמו הפועל תל אביב ובני יהודה, אך בכרמל הבהירו לשחקן כי לא ישוחרר כל עוד לא הגיע בלם חדש לקבוצה. מעבר לכך, בקבוצה ישתמשו בו לפי הצורך.

התלבטות נוספת מצד המאמן קשורה גם בחלק הקדמי, שם דולב חזיזה ומקסים פלקושצ'נקו, כובש השער מהמשחק בצרפת, נאבקים על מקום בהרכב וכן מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביצה. "בדומה למשחק הראשון גם הפעם בלבול יעלה עם ההרכב החזק ביותר במטרה לנצח את המשחק ולעלות לשלב הבא", אמרו בחיפה.


פלקושצ'נקו. מתחרה על המקום בהרכב עם חזיזה

בינתיים, הקהל הירוק ממשיך להביע אמונה כשלא פחות מ-11,000 אוהדים רכשו כרטיסים. במועדון הודיעו כי בשל הביקוש הרב ייפתח גם היציע הדרומי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי