חוזהו של ארמנדו קופר עבר בבקרה, אך הוא מסרב לחזור

ארמנדו קופר
ארמנדו קופר | דני מרון

למרות שבשיחה ברביעי האחרון הודיע שישוב, הקשר הפנמי, לו הוצע מענק עלייה, שינה את דעתו והבהיר כי הוא חושש מפגיעה בקריירה הבינלאומית. בקבוצה עוד לא החליטו על הקפטן הקבוע, בייה קיבל את הסרט במחנה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה תפתח באופן רשמי את עונת 2019/20 ביום חמישי, כאשר תצא למפגש מול הפועל עפולה במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. הסוגייה שמעסיקה את הקבוצה בימים האחרונים היא חזרתו של הקשר הפנמי ארמנדו קופר, שעדיין לא התייצב למרות שאלה החלו לפני יותר מחודש. הפנמי, שחוזהו הועבר בבקרה בימים האחרונים, ביקש תחילה דחייה בהגעה לאור השתתפותו בגביע הזהב עם נבחרת פנמה, אך משלא הגיע למחנה האימונים בקבוצה התחילו להביע חשד כי הקשר לא מעוניין לחזור.

ביום רביעי האחרון יצר השחקן קשר עם המועדון והבהיר כי הוא צפוי לחזור בשבוע הבא לארץ, אלא שבסוף השבוע האחרון שינה את דעתו בשיחה עם המועדון ואמר: "אני לא רוצה לשחק בליגה הלאומית, זה יפגע בהשתתפות שלי במדי הנבחרת".

כעת פתח תקווה נמצאת בבעיה: במועדון מודים כי אינם יודעים עדיין אם הפנמי ישוב לשחק במועדון ומחכים לתשובות ממנו, כאשר בין השאר הוצע לו מענק עלייה גדול. מצד שני, בקבוצה יודעים שמאבק משפטי מול השחקן לא יסייע להם בשלב זה, אך בכל מקרה הבהירו כי נכון לרגע זה הם לא חושבים על צירוף זר אחר.

סוגייה נוספת אשר טרם נפתרה היא בחירת הקפטן לעונה הקרובה: מי שענד את הסרט בשני משחקי ההכנה במחנה בוניגזל הוא קשר הרכש ג'ופרי בייה. "כבר היה לנו קפטן זר בעבר, ג'ו מונונגה. זה לא משנה שזו שנה ראשונה של בייה, צריך שיהיה לנו קפטן שהוא מנהיג" אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי