הקשר פרנסיסקו ג'וניור צפוי לחתום בהפועל חיפה

פרנסיסקו ג'וניור
פרנסיסקו ג'וניור | האתר הרשמי

שחקן נבחרת גינאה ביסאו שגדל בבנפיקה ולאחרונה שיחק בליגה הדנית, יחזק את מרכז השדה של חיים סילבס. אמרי וולשמן יגיע בשישי, התלבטות בין שיר צדק למתן בלטקסה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה צפויה לצרף עד סוף השבוע את הקשר פרנסיסקו ג'וניור, שיהיה הזר הרביעי של חיים סילבס. שחקן בן ה-27 השייך גם לסגל של נבחרת גינאה ביסאו, גדל בבנפיקה, ובין השאר שיחק בוויטסה, מספר קדנציות באברטון ובעונה האחרונה שיחק בוונדססיל מהליגה הדנית הראשונה. בקבוצתו האחרונה שיחק 14 משחקים אך לא כבש שער אחד.

המאמן חיים סילבס התרשם מהשחקן גם בשל העובדה שיכול לשחק הן בקישור וגם כבלם נוסף והחליט להחתימו. עוד קודם לכן התלבטו בחיפה לגבי העמדה בו יוצב שחקן זר כאשר בתחילה חשבו על כך שיגיע בלם זר במקומו של גבריאל תמאש, אך לבסוף החליט סילבס להתחזק במרכז השדה, ולכן הפועל חיפה ככל הנראה תתחזק בבלם כאשר הבחירה תהיה בין שיר צדק למתן בלטקסה.

שחקן זר נוסף שיגיע ביום שישי לישראל הוא החלוץ אמרי וולשמן. כזכור השחקן חתם בקבוצה כבר לפני חודש ימים וכעת מסיים את החוזה שלו בקבוצה הקנדית וצפוי להיות בסגל הקבוצה ביום ראשון במשחק גביע הטוטו נגד קריית שמונה (19:30). שחקני הקבוצה יחזרו היום לאימונים לאחר שאתמול השתתפו בצילומי מנהלת הליגה לקראת העונה החדשה.


יצטרף לאימוני הפועל חיפה ביום שישי. אמרי וולשמן (האתר הרשמי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי