במכבי ת"א מצפים לאצטדיון מלא נגד סודובה בשבוע הבא

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

לאחר ההדחה המאכזבת נגד קלוז', הצהובים סימנו את העלייה לליגה האירופית כיעד המרכזי, אם יצליחו להעפיל למפעל האירופי הם צפויים להרוויח כ-20 מיליון שקלים. בלקמן אמר: "ניתן הכל כדי להצליח בהמשך המשחקים"

(גודל טקסט)
שחקני מכבי תל אביב שהודחו ממשחקי מוקדמות ליגת האלופות לאחר 2:2 נגד קלוז', קיבלו אתמול (רביעי) יום חופשי והערב תחזור הקבוצה לאימונים. גם אתמול הביעו מספר שחקנים את אכזבתם מהתיקו וההדחה נגד קלוז' הרומנית והתחושה בקרב אנשי הקבוצה, שעם קצת יותר ריכוז בעיקר בחלק ההגנתי, אפשר היה לנצח את הרומנים ולהעפיל לסיבוב הבא.


"עשינו טעויות וקיבלנו שערים שלא מתאימים לרמות האלה", אמר אחד השחקנים. "במוקדמות ליגת האלופות אתה משלם במזומן על כל שגיאה וחבל. אנחנו קבוצה טובה יותר, אבל אף אחד כבר לא יזכור את זה עכשיו".


המגן הפורטוגלי אנדראה ג'ראלדש, שערך הופעת בכורה בקבוצה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לצערנו לא הצלחנו לעבור שלב בליגת האלופות, אבל יש עוד מטרות רבות לפנינו העונה והראשונה היא הליגה האירופית. שמח מאוד על דקות ראשונות עם החולצה הצהובה".




שחקן נוסף שצייץ אתמול בטוויטר, הוא החלוץ ניק בלקמן שכתב: "מאכזב מאוד שלא עברנו שלב בליגת האלופות וניתן הכל כדי להצליח בהמשך המשחקים באירופה. מבחינה אישית זו הייתה תחושה אדירה, לחזור ולשחק מול האוהדים המדהימים שלנו ולכבוש".


החל מהיום יתרכזו הצהובים בהכנות לקראת המפגש הכפול נגד סודובה הליטאית, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. המשחק הראשון יערך בחמישי הבא בנתניה ובמכבי תל אביב מצפים לאצטדיון מלא.



היעד הבא של מכבי תל אביב הוא הליגה האירופית. ולדימיר איביץ' (דני מרון)


במועדון כבר הציבו את ההגעה לשלב הבתים של הליגה האירופית, כמטרה הבאה, ומעבר להצלחה המקצועית, בונים במכבי על כספי המענקים, כאשר קבוצה שמעפילה לשלב הבתים, מקבלת מאופ"א מענק מידי בסך של 2.92 מיליון יורו, כ-12 מיליון ש"ח וזה בנוסף לכסף שייכנס ממכירת כרטיסים וזכויות שידור, כך שבסיכומו של דבר, העפלה לשלב הבתים יהיה שווה למועדון לפחות 20 מיליון ש"ח.


בימים הקרובים יבחנו בצוות הרפואי, את כשירותם של הקפטן שרן ייני והמגן אנריק סבוריט שמחלימים מפציעות ובשלב זה שניהם עדין בספק למשחק הראשון נגד הליטאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי