משה חוגג: "לא מצפה שנזכה באליפות, חותם על מקום שני"

שמעון מזרחי, משה חוגג
שמעון מזרחי, משה חוגג | אודי ציטיאט

בעלי בית"ר ירושלים ושמעון מזרחי התכנסו בוועידת ישראל לספורט ועסקים. עוד הוסיף חוגג: "מאה אחוז מהקהל אף פעם לא יסכים איתי". על הצטרפותו של עומרי כספי אמר יו"ר מכבי ת"א: "אם ישוב, אנחנו נשב איתו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ועידת ישראל לספורט ועסקים נערכה היום (חמישי) במתחם 'avenue' כאשר במסגרתה הגיעו מספר רב של בכירים בענפי הספורט בארץ. משה חוגג ושמעון מזרחי ערכו שיחה עם המנחה בן מיטלמן מתכנית החדשות ודיברו על תרבות הספורט בישראל, הקהל, מקורות ההכנסה ועוד.

משה חוגג על הציפיות של בית"ר ירושלים: "אני לא מצפה שנזכה באליפות העונה. אני כן מצפה שנראה קבוצה התקפית, צעירה ותוססת. אני רוצה לקחת בשלוש השנים הקרובות תואר, אבל השנה זאת תהיה הפתעה גדולה. הציפיות? מקום ראשון יהיה הפתעה גדולה, מקום שלישי יהיה אכזבה, על מקום שני אני חותם"

חוגג התייחס בשיחה לעימותים האחרונים עם 'לה פמיליה' ואמר: "אני לא יכול לתת לאנשים לפגוע במותג שנקרא בית"ר ירושלים. 100% מהקהל אף פעם לא יסכים איתי, אין לי בעיה עם זה, 98% יספיק לי. גזענות זה דבר מכוער שצריך להוקיע ואני כבר הבהרתי את עמדתי בנושא".

משה חוגג בועידה.
משה חוגג בועידה. "מקום ראשון תהיה הפתעה גדולה" (אודי ציטיאט)

שמעון מזרחי דיבר גם הוא והתייחס לעונה הקרובה: "הלחם והחמאה זה אליפות וגביע המדינה. היורוליג גדל השנה ל-18 קבוצות ולכן יהיה מאוד קשה. אנחנו רוצים להעפיל לטופ 8, משם והלאה הדלת פתוחה".

על עומרי כספי: "למיטב ידעתי הוא כרגע מחפש קבוצה למצות את אופציית ה-NBA. אם ישוב נשב איתו ונראה מהם כוונותיו"

שמעון מזרחי לצידו של חוגג.
שמעון מזרחי לצידו של חוגג. "יהיה קשה ביורוליג" (אודי ציטיאט)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי