בויסן: "למדתי בבית"ר כמה דברים מוזרים יכולים להיות בכדורגל"

בויסן
בויסן | דני מרון

הדני-ישראלי, ששיחק בליגת העל חצי שנה בלבד, דיבר בתקשורת השבדית על התקופה בארץ: "היה בקבוצה בסיס של 25 אלף אוהדים, אבל בתקופתי הייתה יותר מדי פוליטיקה במועדון. לא מתחרט על המעבר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אקס בית"ר ירושלים דויד בויסן, משחק כיום בהלסינגבורג השבדית שם משמש בעיקר כשחקן ספסל, הדני ישראלי שיחק העונה 10 פעמים וכבש שער אחד בלבד. היום (חמישי) דיבר השחק בתקשורת השבדית והתייחס בין היתר גם לתקופתו בישראל.

"הדרך הטובה ביותר לתאר את בית"ר ירושלים הוא דרך בסיס האוהדים העצום, כל משחק היו סביבנו 25,000 אוהדים בכל משחק. במשחקי חוץ ברחבי ישראל היו בערך 10,000 אוהדים.

הקשר סיפר על הבעיות עם ההנהלה: "בתקופתי היו במועדון היו כמה בעיות, הבעלים אלי טביב לא הסתדר עם האוהדים והדבר חלחל לשחקנים. אני זוכר שנאמר לי לאחר שבועיים בקבוצה, שאני לא בתכניות של הקבוצה, בגלל המשכורת הגבוהה שלי. נכנסתי לחדר ההלבשה וראיתי שכל הציוד האישי שלי עבר למקום אחר".


"בתקופתי היו בעיות עם אלי טביב" (עדי אבישי)

למרות התקופה המאכזבת בבית"ר ביוסן זוכר את התקופה בישראל לטובה: "הלכתי למועדון בשביל החוויה שכן המשפחה שלי גם מישראל, זה לא זמן שאני מתחרט עליו. למדתי המון על החיים וגם כמה דברים מוזרים יכולים להיות בכדורגל. אני לא יודע איך הקבוצה מתנהלת עכשיו, אבל בתקופתי הייתה יותר מדי פוליטיקה במועדון".

בויסן שנחשב לשחקן די בעייתי לכל אורך הקריירה שלו, עזב את ישראל בקיץ 2018 לאלפסבורג השבדית, שם שיחק במשך חצי עונה אפילו פחות מאשר בבית"ר כאשר רשם שלוש הופעות בלבד בהן רשם רק 108 דקות ולא כבש או בישל אף שער. שחקן נבחרת דנמרק הצעירה לשעבר כאמור פתח את העונה הנוכחית בהלסינגבורג.


דויד בויסן. לא מתחרט על התקופה בישראל (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי