יניב מזרחי צפוי לחתום בהפועל חדרה, איתור רואנו ישוחרר

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

החלוץ שכבש במשחק גביע הטוטו מול כפר סבא הרשים את ראשי הצוות המקצועי שהחליט לצרפו. הבלם הספרדי לא יישאר בקבוצה. במועדון ינסו לסגור את עסקאות ההשאלה של יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני בשבוע הבא

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל חדרה, מצד אחד ישנה אכזבה גדולה ביכולת בשני המשחקים האחרונים, אך מנגד במועדון מבינים כי הסגל עדיין לא הושלם וחסרים עוד שני שחקנים משמעותיים שאומרים לחזק את הקבוצה, כאשר השמות המשמעותיים הם יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני ממכבי חיפה. בחדרה מתכוונים לעשות סוף לנושא בתחילת שבוע הבא ולפנות שוב לירוקים.

בנוסף לכך, במועדון כבר החלו לבחון אופציה לצרף מגן שמאלי זר למרות שישנו רצון להישאר עם חמישה זרים בכדי לקבל את המענק מהמנהלת. מי שבוודאות לא יהיה חלק מרשימת הזרים של חדרה הוא הבלם הספרדי איתור רואנו. השחקן נבחן בחדרה ולא שותף בשני משחקי גביע הטוטו של הקבוצה, ולאחר חתימתו של סיסה מועמדתו של הספרדי ירדה מהפרק.

לעומת הספרדי, הנבחן יניב מזרחי צפוי לחזור בקבוצה. החלוץ נבחן החל מתחילת העונה והצליח להרשים את הצוות המקצועי ואף כבש במשחק האחרון מול כפר סבא. מזרחי . מזרחי בן ה-24 שיחק בעונה האחרונה בהפועל רמת השרון וכבש ארבעה שערים בליגה הלאומית. עוד קודם לכן הספיק לשחק בדילה גורי הגיאורגית וגם בעירוני קריית גת מליגה א' והפועל רמת גן.


מוחמד אבו פאני. עשוי לשוב להפועל חדרה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי