אם ויטור לא יהיה כשיר, קבהא עשוי לפתוח כבלם בשבדיה

מרואן קבהא
מרואן קבהא | דני מרון

ההכנות של הפועל ב"ש לצמד המשחקים מול נורשפינג נפתחות רשמית, הבלם שסבל מזעזוע מוח קל זכר למשחק נגד קייראט עדיין בספק, גם עמית ביטון בתמונת ההרכב לצדו של טאהא במרכז ההגנה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

 לאחר מנוחה קצרה במהלך סוף השבוע, הפועל באר שבע תחדש היום (ראשון) את אימוניה ותפתח רשמית בהכנות לקראת המפגש הכפול מול נורשפינג השבדית בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, כאשר המשחק הראשון יערך ביום חמישי הקרוב בשבדיה והגומלין שבוע לאחר מכן באצטדיון טרנר בבאר שבע.

בקבוצה יאבחנו במהלך השבוע את מצבו של הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור, אשר סבל מזעזוע מוח קל במהלך משחק הגומלין מול קייראט ביום חמישי האחרון. אם ויטור לא יהיה כשיר למשחק בשבדיה, מי שעשוי לתפוס את מקומו במרכז ההגנה לצידו של לואי טאהא הוא הקשר מרואן קבהא, כאשר גם האופציה של הבלם הצעיר, עמית ביטון, אשר הציג יכולת טובה כשנכנס כמחליף במהלך המשחק מול קייראט, נלקחת בחשבון.

במקביל, בקבוצה יקבלו בקרוב החלטה האם לצרף בלם נוסף במקום חאתם עבד אלחמיד אשר נמכר לסלטיק. בבאר שבע כזכור סימנו כבר מזמן את בלם הפועל תל אביב, אוראל דגני כמועמד להצטרף וכדי להוציא לפועל את המהלך, באר שבע תידרש לשלם להפועל תל אביב כ-400 אלף דולרים, גובה סעיף השחרור של דגני.


האופציה לצרפו עדיין מונחת על השולחן. דגני (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי