איתן תבריזי ימונה למשבץ השופטים הארצי

איתן תבריזי
איתן תבריזי | מכבי נתניה, האתר הרשמי

שופט העבר יחליף בתפקיד את טלאל דראוושה, בכפוף לאישור הנהלת האיגוד: "נעזור לו להצליח, זה תפקיד משמעותי ויש לו את כל הכישורים והיכולות כדי למלא אותו על הצד הטוב ביותר", אמרה היו"ר רונית תירוש

(גודל טקסט)

יושב ראש איגוד השופטים, רונית תירוש, תביא לאישור הנהלת האיגוד את המלצתה למנות את שופט העבר איתן תבריזי למשבץ השופטים הארצי ולמשבץ השופטים ועוזרי השופטים הישראלים למשחקים הבינלאומיים.

תבריזי, עם רקורד של מעל ל-20 שנה כשופט בליגה הבכירה, צפוי להחליף את טלאל דראוושה שכיהן כיו"ר הוועדה המקצועית וכמשבץ השופטים בשנתיים האחרונות, זאת על רקע רצונו של דראוושה להתמקד בעסקיו הפרטיים.

על ההחלטה אמרה תירוש: "אני מבקשת להודות לטלאל על המחויבות העצומה שלו לאיגוד, על תרומתו הייחודית ומעל לכל על התנהלותו המכבדת והמכובדת שסייעה ביצירת אווירה מקצועית לעילא וחברית באיגוד. טלאל בחר אחרי שנים רבות של עשייה לטובת האיגוד לצאת לדרך חדשה ואני סמוכה ובטוחה כי גם בה יצליח. איתן תבריזי, עם רזומה עשיר כשופט ברמות הגבוהות, יחסי אנוש מצוינים ומחויבות לקידום האיגוד ולהצלחת כל החברים והחברות בו, הסכים לקבל על עצמו את התפקיד הלא פשוט ונעזור לו להצליח. תפקיד המשבץ הארצי הוא מהמשמעותיים באיגוד השופטים ולאיתן יש את כל הכישורים והיכולות כדי למלא אותו על הצד הטוב ביותר, לטובת הקבוצות, השופטים והשופטות, עוזרי ועוזרות השופטים וכמובן שמו הטוב של האיגוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי