אורי גוטמן מתנצל: "פגעתי בשם המועדון אותו אני מייצג"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

מאמן הפועל חדרה צעק לעברו של אוהד כפ"ס "הלוואי שיהיה לך סרטן" ולאחר מכן שלח הודעה מסודרת מטעם המועדון: "סבתי רחל נפטרה מהמחלה הארורה, מבקש סליחה". החלוץ יניב מזרחי חתם

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

במהלך המשחק של הפועל חדרה נגד הפועל כפר סבא אמש (שבת), מאמן חדרה אורי גוטמן איבד את העשתונות לאחר שקילל אוהד ירוק בצורה חריפה כאשר צער לעברו: "הלוואי שיהיה לך סרטן". יממה לאחר האירוע המקומם המאמן התנצל על דבריו החמורים באופן רשמי.

"אני אורי גוטמן מאמן הפועל חדרה, קיבלתי הזדמנות לאמן מועדון כל כך מכובד בליגת העל. באמירה אומללה שאסור שתאמר לעולם, פגעתי בשם המועדון אותו אני מייצג, פגעתי באוהדי הכדורגל ככלל, ובאוהד הפועל כפר סבא בפרט".

"סבתי רחל נפטרה מהמחלה הארורה הזאת לפני כשלוש שנים. ימים שלמים בכיתי על לכתה מן העולם. מיותר לציין שדבר כזה לא יקרה שוב לעולם. אני רוצה להתנצל מעומק ליבי בפני אותו אוהד. אני רוצה להתנצל בפני אוהדי הפועל חדרה על ההתנהלות הלא ראויה הזאת. אדאג להיפגש עם האוהדים ולהתנצל באופן אישי. אני מבקש סליחה ומחילה". כפי שפרסמנו, בעקבות האירוע, החליט תובע ההתאחדות לכדורגל להעמיד את מאמן חדרה אורי גוטמן לדין. הדיון בעניינו של גוטמן ייערך ביום רביעי.


מתנצל על דבריו החמורים. אורי גוטמן (דני מרון)

בנושא אחר, הפועל חדרה ממשיכה להתחזק: החלוץ יניב מזרחי הצטרף היום לקבוצה. מזרחי שיחק בעבר בדילה גורי הגאורגית וגם בעירוני קריית גת, הפועל רעננה ובעונה האחרונה בהפועל רמת השרון מהליגה הלאומית. החלוץ התאמן עם חדרה מפתיחת האימונים והרשים את הצוות המקצועי, כאשר כבש שער במשחק גביע הטוטו האחרון מול הפועל כפר סבא. החתימה נערכה באמצעות סוכנו אורן יחזקאל.

מעבר לכך, במועדון רוצים להתחזק בעוד מספר שחקנים, בעמדות המגן השמאלי והקשר האחורי ומחכים לתשובות ממכבי חיפה ומכבי תל אביב. בחדרה לא פוסלים גם אופציה להתחזק במגן שמאלי זר, במקרה שיהב גורפינקל לא ישוחרר מקבוצתו של מרקו בלבול.


חיזוק לחדרה. יניב מזרחי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי