סילבס על הרכש: "גם וואקמה בא מהליגה השנייה ברומניה"

חיים סילבס
חיים סילבס | אודי ציטיאט

מאמן הפועל חיפה ביקש לא להמעיט בערכו של פרנסיסקו ג'וניור בגלל שהגיע מהליגה הדנית ואמר מה המטרה הבאה בשוק: "אנחנו צריכים עוד שחקן הגנה". על המטרות העונה: "הכל אפשרי, זו לא ליגה שאפשר לצפות מראש"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

למרות הניצחון המרשים אתמול (ראשון) של הפועל חיפה 1:4 על הפועל קריית שמונה, חיים סילבס התראיין היום ל-103FM וביקש לא לקפוץ למסקנות. המאמן התייחס גם לקשר הרכש שהוחתם ביום שישי האחרון, עם קישור מעניין לטוני וואקמה, ובנוסף דיבר גם על האפשרות שגבריאל תמאש יחזור לקבוצה ועל הסיכוי שלה להגשים את המטרה שהציב הבעלים יואב כץ – התברגות במקומות 1-6.

סילבס התבקש להסביר מה גרם להתפוצצות אתמול: "שיחקנו רק שני משחקים עד כה, הראשון נגד מכבי נתניה שהיה שווה כוחות וברח קצת בסוף. הרווחנו את המשחק אתמול, ניצחנו והיינו שמחים אבל זה גביע הטוטו בסך הכל. לוקחים דברים טובים, מתקנים את הרעים וממשיכים הלאה".

על הרכש פרנסיסקו ג'וניור: "בדקנו בקפידה כל שחקן שרצינו להביא לפה. בדקנו גם עם השוער שהבאנו, עם קווין טאפוקו. אנחנו עושים את המקסימום ומקווים שזה יפגע. קבוצות מהדרג שלנו לא מסוגלות להביא שחקן שיעשה את ההבדל, מביאים זר כדי שישדרג, אני חושב שהוא יעשה זאת. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים, לדעתנו יש לו פוטנציאל לשדרג אותנו בעמדה שאנחנו זקוקים לו. כישראלי, לא הייתי מזלזל בליגה הדנית שהוא מגיע ממנה. רק אזכיר שטוני וואקמה הגיע לרעננה מהליגה השנייה ברומניה ואף אחד לא חשב שזה מה שייצא ממנו. זו דוגמא לכך שלא צריך להביא שחקנים מהליגה הגרמנית או האיטלקית כדי שהם יפרצו ויגיעו לרמות הגבוהות".


"גם טוני וואקמה הגיע מהליגה השנייה ברומניה". פרנסיסקו ג'וניור, הרכש הטרי של הפועל חיפה (האתר הרשמי)

על הסיכוי הקלוש שקבוצתו תצטרך לקבל בחזרה את גבריאל תמאש: "אם יואב כץ יגיד לי שהמועדון צריך להשאיר אותו, אני הולך עם המועדון. חוץ מזה, יש הבדל בין הוראה שהוא צריך להיות בסגל להוראה שהוא צריך להיות על המגרש. תהיו בטוחים שיואב ואני מדברים באותה השפה".

האם מחפשים בלם: "אני חושב שאנחנו צריכים עוד שחקן הגנה אבל בשביל זה צריך לעמוד בתקציב, עוד חזון למועד".

נשאר רגוע למרות ההתפוצצות על קריית שמונה. חיים סילבס (דני מרון)
נשאר רגוע למרות ההתפוצצות על קריית שמונה. חיים סילבס (דני מרון)

מצבת השוערים: "רן קדוש אחרי פציעה בעייתית, עכשיו הוא חוזר לעצמו ובטווח של שבועיים עד ארבעה הוא צפוי להצטרף אלינו. בוריץ' משתלב, רואים שיש לו יכולות גבוהות ואני לא חושב שיש לנו בעיה בעמדה הזו. אנחנו רגועים בעניין הזה, אבל יש מקומות אחרים שבהם אנחנו צריכים להשתפר".

האם המטרה היא פלייאוף עליון: "דיברנו על זה, בהפועל חיפה בכל סגל זו תהיה הצלחה להגיע ל-1 עד 6. הכל אפשרי, זו לא ליגה שאפשר לצפות מראש, פתאום מגלים הפתעות תוך כדי העונה. אם נצליח להגיע למטרה, אני לא בטוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי