אוראל דגני ביקש לעזוב את הפועל ת"א: "הוא לא יקבל אפילו סנט נוסף"

אוראל דגני
אוראל דגני | יוני אריאלי

הקפטן, שעל כוונתו להשתחרר פורסם לראשונה בספורט1, הכריז על רצונו בפני אנשי המועדון, שטוענים כי הפועל ב"ש או בית"ר עומדות מאחוריו. גורם בכיר לספורט1: "אם הוא רוצה לעזוב הוא מוזמן, שיפעיל את הסעיף"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
האם סאגת אוראל דגני, עליה פורסם לראשונה בספורט1, עומדת להסתיים? הערב (שני) ביקש הקפטן לעזוב מיידית את הפועל תל אביב ובמועדון טוענים כי הפועל באר שבע או בית"ר ירושלים עומדות מאחוריו ומנסות לצרפו.


דגני, כזכור, ביקש לאחרונה לשדרג את חוזהו, אולם נענה בשלילה על ידי ראשי הפועל תל אביב ומקורביו של הבלם מספרים שאם הוא היה מקבל את ההעלאה שמגיעה לו, הוא היה מתרצה ונשאר אדום עד תום חוזהו.


גורם בכיר בהפועל תל אביב מסר לספורט1: "אוראל לא יקבל מאיתנו אפילו סנט אחד נוסף. יש לו סעיף שחרור. אם הוא רוצה לעזוב, הוא מוזמן, שיפעיל אותו. אם לא, יש לו חוזה לשלוש שנים נוספות במועדון".


עלות חוזהו של דגני, לו שכר מהגבוהים בהפועל תל אביב, מוערכת בכמיליון שקלים וחצי ולפי גורמים המעורבים בנעשה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע מעוניינות בבלם ומוכנות להציע לו סכום גבוה יותר וחוזה ארוך טווח.


כחלק מההיערכות לתחילת הליגה, השופט הבינלאומי אוראל גרינפלד הגיע למתחם חודורוב והעביר הרצאה לצוות המקצועי ולשחקני הקבוצה על שינויי החוקה בכדורגל. המאמן ניסו אביטן אמר: "מדובר בהרצאה חשובה מאוד, שלטעמי כל קבוצה מקצוענית צריכה לעבור לפני תחילת הליגה. שינויי החוקה משפיעים וישפיעו על המשחק במגוון רבדים ועלינו להיות ערוכים לכך".

 

החליט לעזוב. אוראל דגני (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי