ג'ימי מארין הושעה מנבחרת קוסטה ריקה לשישה חודשים

ג'ימי מרין
ג'ימי מרין | דני מרון

קשר הפועל באר שבע ספג עונש על כך שעזב את מחנה הנבחרת בעיצומן של ההכנות לגביע הזהב ביוני האחרון, במטרה לטוס לישראל ולחתום בקבוצה של ברק בכר. השחקן יוכל לערער על העונש בעשרת הימים הקרובים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
התאחדות הכדורגל הקוסטה ריקנית הודיעה אתמול (שני) על השעייתו של ג'ימי מארין, שחקנה של הפועל באר שבע, לשישה חודשים. הקשר ספג את העונש בעקבות עזיבת מחנה הנבחרת בעיצומן של ההכנות לגביע הזהב ששוחק בקיץ הנוכחי, על מנת לטוס לישראל, לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום בקבוצה מבירת הנגב. מארין יוכל לערער על ההחלטה בעשרת הימים הקרובים.


מאמן הנבחרת סיפרו שהשחקן הודיע על עזיבתו באמצעות הודעת טקסט בלבד ובמחנה הקוסטה ריקני כעסו בעיקר על כך שעשה זאת לאחר המועד שבו יכלו לזמן שחקן במקומו, מה שהשאיר אותם עם 22 שחקנים בלבד לקראת הטורניר היבשתי.


השחקן נימק את ההחלטה בכך שהיה חייב להתייצב בקבוצה החדשה, שכן זו העניקה לו הזדמנות להגשים את חלומו ולרכוש בית עבור הוריו, דבר שאכן עשה מאז שחתם בבאר שבע ואפילו ביקש מאביו להפסיק לעבוד, בטענה שהוא יקח אחריות על כלכלת המשפחה מעכשיו.




מארין אמור להחמיץ חמישה משחקים בתקופת ההשעיה, שתסתיים ב-5/2, ביניהם משחק ידידות נגד אורוגוואי בספטמבר ובהמשך מפגשים עם האיטי וקורסאו, במסגרת ליגת האומות של צפון אמריקה. בנוסף, שחקנה של הפועל באר שבע אמור להוות מרכיב חשוב בנבחרת האולימפית שתשתתף בשנה הבאה בתחרות בטוקיו 2020.


נשיא ארגון השחקנים בקוסטה ריקה מסר בתגובה לעיתון "לה נאסיון" המקומי: "צריך להבין שכאשר שחקן מועסק על ידי מועדון, הוא שייך לו והוא לא מחליט האם להשתתף או לא להשתתף בתחרות. מה גם שאם מדובר במפעל של פיפ"א, ההתאחדות הייתה חייבת ליצור קשר עם קבוצתו החדשה של השחקן ולעדכן אותה בדבר זימונו לנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי