פרסום ראשון: פאסוס פריירה הגישה הצעה רשמית לגנדה

ג'וזף גנדה
ג'וזף גנדה | דני מרון

העולה החדשה לליגה הפורטוגלית הראשונה רוצה לצרף לעונה הקרובה את אקס הפועל תל אביב, שעדיין מעדיף קבוצות בליגה שנייה בגרמניה. גם מכבי חיפה עדיין בתמונה. "התקווה שימצא קבוצה בקרוב", נאמר בסביבות השחקן

(גודל טקסט)

שחקן הכנף ג'וזף גנדה, שעזב את הפועל תל אביב בעונה האחרונה מבוקש בליגה הפורטוגלית הראשונה. לספורט1 נודע שהעולה החדשה פאסוס פריירה הגישה הצעה רשמית עבור השחקן בן ה-22 שכעת נמצא ללא קבוצה. נציגי הקבוצה הפורטוגלית התרשמו מהשחקן והגישו לו הצעת חוזה לעונה הקרובה.

השחקן עצמו טרם השיב להצעה ועדיין ממשיך לחפש קבוצות גם בליגה הגרמנית השנייה. כזכור לפני חודש ימים נבחן גנדה בנירנברג מהליגה הגרמנית השנייה והיה בטוח שיגיע לקבוצה הראשונה של המועדון, אבל לבסוף נבחן בקבוצת המילואים והדבר גרם לכעס בקרב מקורביו.

בתחילת הקיץ היה במבוקש גם על ידי מכבי חיפה אף ערך בדיקות רפואיות בקבוצה מהכרמל, אך לאחר מכן רצה לבדוק אופציות מחוץ לישראל. "גנדה צריך כבר למצוא לעצמו קבוצה והתקווה שייעשה זאת בקרוב", אמרו בסביבתו של השחקן.


ג'וזף גנדה. יעבור לפורטוגל? (מאור אלקסלסי)

גנדה בן ה-22 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובין השאר שיחק גם בהפועל קריית שמונה, מכבי נתניה ובשנים האחרונות עבר להפועל תל אביב בה שיחק עד סוף העונה האחרונה כאשר האדומים החליטו שלא להאריך את החוזה עם השחקן וגנדה כאמור החל לבחון אופציות בחו"ל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי