השדרוג שדגני ביקש מהפועל ת"א: כ-20 אלף דולר לעונה

אוראל דגני
אוראל דגני | עדי אבישי

הבלם ביקש העלאה של כ-10%. שחקנים מעריכים שתתקיים פגישה בין הצדדים. נמשכים המאמצים "למצוא את הנוסחה" להחתמת לוסיו. גם האלבני גורי סינדרי מועמד. יואב ג'ראפי יחמיץ את המשחק נגד נס ציונה בגביע הטוטו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בצל סערת אוראל דגני והדחתו מתפקיד קפטן הקבוצה, שחקני הפועל תל אביב ישובו מחר לאימונים לקראת המשחק האחרון בשלב הבתים בגביע הטוטו, נגד סקציה נס ציונה, לאחר שהיום (רביעי) נהנו מיום חופש. השוער יואב ג'ראפי ששבר את האצבע, חזר לאימונים אך לא ייכלל בסגל למשחק. האדומים שהפסידו בכל שלושת משחקיהם עד עתה, איבדו סיכוי כמובן להעפיל לחצי הגמר אך יקוו לרשום ניצחון בכורה עם ניסו אביטן.

לספורט1 נודע כי דגני ביקש מהפועל ת"א שדרוג של עשרה אחוזים בשכרו, כלומר כ-20 אלף דולר לעונה, על אף שחוזהו הוא הגבוה ביותר במועדון להוציא את החלוץ עומר דמארי. האדומים קיבלו החלטה שלא לשדרג חוזים גבוהים כדי לא ליצור פערים גדולים בין השחקנים. שחקנים במועדון מאמינים כי בקרוב תתקיים פגישה בין הצדדים בה יוכרע סופית עתידו של הקפטן.

בינתיים, את המאמן ניסו אביטן מטריד לא רק המשך דרכו של דגני אלא גם חיזוק ההתקפה של הקבוצה. הצוות המקצועי עוסק במרץ בהחתמת חלוץ זר כשנכון לעכשיו נמשכים הניסיונות לצרף את לוסיו מהפועל חדרה. שם נוסף שעומד על הפרק הוא החלוץ האלבני של קבוצת אוסטנדה הבלגית, גורי סינדרי, שנכון לעכשיו אינו משוחרר. גורם בכיר בקבוצה אמר בקשר ללוסיו: "אנחנו מנסים למצוא את הנוסחה כדי לצרפו. כרגע יש ניסיון להעביר שחקנים להפועל חדרה אך זה עוד לא הסתדר".


לוסיו. השיחות עם חדרה נמשכות (אודי ציטיאט)

במועדון ממשיכים להמתין גם לחלוץ הניגרי מייקל אולהה שאם לא יצטרף עד סוף אוגוסט, ישחק בקבוצה החל מחודש ינואר. אתמול נפרדה הקבוצה מהמגן הימני תומר לוי שרק לפני חודש וחצי הגיע, ומי שצפוי לחתום הוא ויטלי גנון ששיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי