פרשת העוקץ: דגני הצטרף לסאן מנחם והגיש תלונה במשטרה

סאן מנחם
סאן מנחם | מאור אלקסלסי

שני שחקני ליגת העל טוענים: גנבו מאיתנו עשרות אלפי שקלים. חשד: גם רז מאיר, זיקרי וחזיזה נעקצו. במשטרה הגיבו: "לא מדובר ב'פרשת' הונאה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ביחידת ההונאה של מחוז תל אביב הוגשה היום (רביעי) תלונה על ידי שחקן קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה ולפיה, אדם אחר התחזה אליו ומשך פעמיים כספים מחשבון הבנק שלו ללא ידיעתו וללא הסכמתו. ככל הנראה מדובר במשיכת כספים באמצעות מכשיר הכספומט.


לספורט1 נודע כי מדובר בסאן מנחם, ובעקבות התלונה פתחה המשטרה בחקירה ובמהלכה יידרש הבנק ממנו נמשכו הכספים להוציא ליחידה החוקרת את תיעוד מצלמות האבטחה במקום ותיעוד מצלמות מכשיר משיכת המוזמנים וזאת כדי לנסות ולהתחקות אחר עקבותיו של המתחזה על מנת להביאו למעצר ולחקירה. נציין כי מקרי שכפול כרטיסי אשראי הם רבים ומוכרים ומידי פעם מצליחים המעורבים לשדרג את רמת התחכום שלו, ולא מן הנמנע שבמקרה הזה השתמשו בקורא שפתיים שהוצמד לאותו מכשיר שממנו נמשך כספו של מנחם.


מאוחר יותר היום הצטרף למנחם גם בלם הפועל תל אביב אוראל דגני, שהגיע לתחנת המשטרה והגיש תלונה. על פי השחקן, אתמול משכו מחשבונו עשרת אלפים ש"ח, וסכום דומה נמשך הבוקר.



סאן מנחם (מאור אלקסלסי)


במשטרה הדגישו מוקדם יותר כי לא מדובר ב'פרשת הונאה' כפי שנטען היה להבין ומעבר לאותה תלונה, שמבחינת המשטרה מקוטלגת תחת 'אזרח', אין ולא התקבלו תלונות נוספות באותו נושא. עם זאת, ייתכן שלאחר תלונתו של דגני יבדקו את הנושא לעומק. בין השאר נבדק החשד כי גם רז כהן, ניר לקס, רועי זיקרי, שחר הירש, דולב חזיזה ורז מאיר היו קורבנות לפשע דומה.



ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "הנושא בטיפול המשטרה ואנו סמוכים ובטוחים כי היא תגיע לאותם אנשים וימוצא עמם הדין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי