במכבי חיפה מאשרים: "מתנהל מו"מ עם שרי". סוכנו הכחיש

טיירון שרי
טיירון שרי | VI-Images / Contributor

אחרי שנודע כי הירוקים פתחו במגעים כדי להחתים את ההולנדי, נציגו צינן את ההתלהבות: "לא חושב שהיא יכולה לשלם לו". עם זאת, הוא צפוי לנחות בישראל לקידום השיחות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

האם מכבי חיפה מצאה את הזר הרביעי שלה לעונת 2019/20? הקשר ההולנדי טיירון שרי, ששיחק אשתקד במדי קייסריספור הטורקית, מנהל משא ומתן מתקדם עם הירוקים.


סוכנו, סרקאן קולופ, צינן את ההתלהבות בשיחה עם ספורט1 כשאמר: "אני לא חושב שמכבי חיפה יכולה לשלם לו". עם זאת, השחקן צפוי לנחות בישראל במטרה לקדם את השיחות ולנסות להגיע לסיכום על תנאיו.


שרי (31), שהושאל לטורקיה מהקבוצה הסינית הנפנג ונותר ללא קבוצה, הוזכר בעבר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, אולם בסופו של דבר המהלך אותו הוביל ג'ורדי קרויף לא צלח. ההולנדי, שהחל את הקריירה במדי טוונטה, כבש אשתקד שישה שערים ב-16 הופעות בליגה הטורקית. בין לבין הוא שיחק בקבוצות כמו אמן, דן האג, כרונינגן וקווינס פארק ריינג'רס מאנגליה, במדיה הרשים עם 14 שערי ליגה ב-61 הופעות.


בינתיים, במועדון מביעים שביעות רצון מההתקדמות של קשר הולנדי אחר, יאניק ווילדסחוט, שחתם במכבי חיפה לפני כחודש ולא שותף בצמד המשחקים נגד שטרסבורג הצרפתית במוקדמות הליגה האירופית. "המבחן הגדול של יאניק ושל שחקנים אחרים יהיה בליגה", הסבירו במועדון הירוק.


טיירון שרי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי