אליאל פרץ: "אנחנו עדיין לא מוכנים, אבל זה לא אומר שנרד ליגה"

אליאל פרץ
אליאל פרץ | דני מרון

כובש שער השוויון של הפועל חדרה ב-1:1 נגד מכבי נתניה התראיין ב-103FM והודה: "יש לחץ, התוצאות הלא טובות יוצרות דברים שליליים". על היותו שחקן הרכש היחיד בינתיים: "רציתי להילחם על מקומי במכבי ת"א"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה המתחדשת תחת אורי גוטמן עדיין ללא ניצחון העונה אחרי שלושה משחקים בגביע הטוטו. במחזור הראשון היא נכנעה 2:1 לקריית שמונה, לאחר מכן השוותה עמוק בתוספת הזמן ל-2:2 נגד העולה החדשה הפועל כפר סבא ואתמול (שלישי) שוב ניצלה מהפסד כמעט ברגע האחרון, כאשר אליאל פרץ הבקיע בבעיטה אדירה מכ-25 מטרים בתחילת הדקה ה-90 וקבע 1:1 נגד מכבי נתניה.

גיבור המשחק, אליאל פרץ, התראיין הערב (רביעי) בתכנית הספורט ב-103FM והתייחס לפתיחת העונה: "יש לחץ, כי אנחנו רוצים להיראות הרבה יותר טוב וגם יש ציפיות אחרי שבשנה שעברה הגענו לפלייאוף העליון. אנחנו רוצים לשחזר גם העונה את ההישארות בליגה ולהיראות יותר טוב".

אם יש סיבה להיכנס ללחץ: "יש הרבה שחקנים חדשים, אבל כשפוגשים קבוצות בסדר גודל שלנו ואנחנו עדיין בסגל חסר ועושים את התוצאות שהשגנו, זה יוצר דברים שליליים. אנחנו לא מוכנים עדיין, אבל הלחץ הוא בקטנה כי זה לא אומר שאנחנו הולכים לרדת ליגה".


החלטת מכבי תל אביב לשחררו
: "כבר לפני סוף העונה הודיעו לי שאני צריך לחפש קבוצה חדשה וסיפרו לי מהו תג המחיר. לא אסתיר שרציתי להילחם על מקומי במכבי תל אביב או לשחק בקבוצה יותר גדולה".


פרץ. "רציתי לשחק במכבי ת"א או בקבוצה יותר גדולה" (דני מרון)

מטרת המועדון לעונה הקרבה: "המטרה המרכזית היא להישאר, חד משמעית".

על אורי גוטמן: "אנחנו בקשר טוב כי אני מכיר אותו עוד מבני יהודה והוא נותן לי את המושכות. אנחנו נראים ממשחק למשחק יותר טוב, עובדים טוב באימונים וגם מחכים לשחקני חיזוק. הבנתי שרוצים להביא עוד קשר ומגן אולי, אני לא מתעסק בזה".


אם הוא נפגע מכך שהוא לא הקפטן:
"לוסיו מנהיג ויש גם שחקנים כמו אגי'דה שיכולים לענוד את סרט הקפטן. לא צריך להיות עם סרט בשביל להנהיג".

על שערו נגד נתניה בדקה ה-90: "להבקיע זה תמיד כיף, אבל הכי חשוב שלא הפסדנו ושנביא את הדברים האלה גם לליגה. כמעט ניצחנו ונקווה שבליגה ניקח את כל הנקודות".

השאיפות שלו בקריירה: "חולם לשחק בליגה הספרדית או הגרמנית, וקודם כל להגיע לנבחרת ישראל".


שחקני חדרה. "המטרה המרכזית היא להישאר בליגה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי