אביטן ישוחח עם שלמה, חדרה רוצה את אליאס תמורת לוסיו

רז שלמה
רז שלמה | לירון מולדובן

בהפועל תל אביב עדיין ממתינים לבלם הצעיר שטרם הסכים לחדש את חוזהו, ובסביבות המועדון הבהירו: "מאמן שיחתום על המשחק נגד נתניה". אליאס לא יעזוב לחדרה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עדיין לא החזירה תשובה לגבי הצעתה של מכבי תל אביב בגובה של 800 אלף יורו ו-50 אחוז ממכירה עתידית על הבלם הצעיר רז שלמה, כפישפורסם לראשונה בספורט1. בעקבות כך השחקן מסרב לחתום על חוזה חדש לחמש שנים.

שלמה שנחשב כאחד הכישרונות הגדולים במועדון ומוערך מאוד על הצוות המקצועי וגם האוהדים, יודע שבקרב האדומים לא מרוצים מהתנהגותו של השחקן שמסרב להיפגש עם ההנהלה, בדיוק כפי שעשה רמזי ספורי מספר שבועות, שבניגוד לשלמה הוא החזיק בסעיף שחרור שעמד על 500 אלף יורו.

פרט לשלמה גם הקפטן היוצא אוראל דגני עורר סערה במועדון עקב דרישתו החד משמעית לקבל תוספת לשכרו, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. מדגני כאמור נלקח סרט הקפטן ועתידו במועדון, אינו ברור למרות שחתום לשלוש השנים הבאות.


אוראל דגני. עתידו במועדון עדיין לא ברור (יוני אריאלי)

חזרה לנושא רז שלמה – קבוצה פועלים בימים הקרובים להסיר מסדר היום, את הפרשה ובנוסף לאמירה שהוא יישב ביציע אם לא יגיע לנהל מו"מ בנוגע לשדרוג חוזהו, המאמן ניסו אביטן ינסה לשכנע את שלמה ונציגיו. בסביבות המועדון מבהירים: "אנחנו מאמינים כי ההיגיון יגבר ורז שלמה יחתום ערב המשחק נגד מכבי נתניה על חוזה חדש".

לגבי החלוץ הברזילאי לוסיו מרניאו, בהפועל חדרה ובהפועל תל אביב מנסים למצוא נוסחה שתעביר את הברזילאי לחיבור עם ניסו אביטן. חדרה מתעקשת לכלול בעסקה את הקשר שי אליאס ואילו האדומים מסרבים למכור את הקשר בטענה שמדובר באחד הכישרונות הגדולים בקבוצה.

בימים הקרובים, לאחר שובה של הפועל באר שבע ממשחקה הערב במוקדמות הליגה האירופית, יעשה ניסיון נוסף לקדם את העברתו של הבלם שיר צדק.


חדרה מתעקשת על שי אליאס. בהפועל תל אביב מסרבים למכור (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי