אלקטרה נבחרה למתג את כיסאות והגגון באצטדיון בלומפילד

אצטדיון בלומפילד, הדמיה
אצטדיון בלומפילד, הדמיה | אלקטרה

החברה המשמשת כספונסר הראשי של מכבי ת"א בכדורסל, חתמה על הסכם עם היכלי ספורט ת"א-יפו והיא תהיה אחראית על מיתוג מושבי השחקנים בשלוש השנים הקרובות, עם אופציה לשלוש שנים נוספות: " לא חוסכים בהכנות"

(גודל טקסט)

חברת אלקטרה חתמה היום (חמישי) הסכם עם חברת היכלי הספורט ת"א-יפו, המנהלת את אצטדיון בלומפילד, למיתוג אזור מושבי השחקנים החל מהעונה הקרובה לשלוש השנים הבאות, עם אופציה לשלוש שנים נוספות.

במסגרת הסכם החסות שהיקפו נאמד בחצי מיליון שקלים, יוטבע השם והלוגו של אלקטרה על גבי 33 הכיסאות המרופדים של השחקנים ואנשי הצוות וכן על גבי גגוני הקירוי של הספסלים. השימוש במיתוג באצטדיון בלומפילד המחודש יהיה עם פתיחתו מחדש במהלך משחקיהן של שלוש הקבוצות הביתיות: מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה תל אביב.

מאור בנימיני, מנכ"ל היכלי הספורט ת"א-יפו: "אנו בחברת היכלי הספורט מתרגשים לקראת החזרה לבלומפילד לאחר ההשקעה חסרת התקדים של עיריית תל אביב יפו בחידושו ושדרוגו ולא חוסכים מאמצים בהכנות הנדרשות. אנחנו שמחים על השותפות עם חברת אלקטרה ועל ההיענות שקיימת למתן חסויות לאצטדיון דבר שיאפשר לנו לגייס את המשאבים הרבים שיידרשו כדי להעניק לקהל חווית צפייה איכותית וייחודית לאוהבי הכדורגל בעיר ובמדינה".


כך יראו מושבי השחקנים באצטדיון בלומפילד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי