עומר דמארי עוזב את הפועל ת"א: "הדלת תמיד פתוחה בפניו"

עומר דמארי
עומר דמארי | לירון מולדובן

זעזוע במתחם חודרוב: החלוץ הוותיק עוזב בפעם השנייה, שנה לאחר שחתם. הנהלת האדומים: "שחקן מוערך וסמל במועדון, מקומו פה מובטח כשיחליט לעבור לתפקיד ניהולי". גורם במועדון: "לא היה בתוכניות, חלוץ זר בדרך"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
רעידת אדמה בהפועל תל אביב: הקבוצה הודיעה היום (חמישי) על פרידה מעומר דמארי בהחלטה משותפת. החלוץ הוותיק, לו זו היתה קדנציה שנייה במדים האדומים, יעזוב את מתחם חודורוב אחרי שנה ויחפש קבוצה חדשה. המועדון הוסיף: "ההנהלה הבהירה לעומר שהוא שחקן מוערך וסמל במועדון, הדלת שלנו תמיד פתוחה בפניו ואנחנו מחכים ליום שבו יחליט לעבור לתפקיד ניהולי, ומקומו פה מובטח".


דמארי חזר בקיץ 2018 להפועל תל אביב לאחר ארבע שנים לא מוצלחות. הוא קיבל את סרט הקפטן והספיק לכבוש שני שערים ב-12 הופעות ליגה, עד שבחודש דצמבר עבר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברך. החלוץ מדורג חמישי בטבלת הכובשים של האדומים בכל הזמנים עם 58 שערי ליגה, בצוותא עם שבתאי לוי. עונת השיא שלו הייתה 2013/14, עונתו האחרונה באדום, במהלכה כבש 26 שערי ליגה, שני רק לערן זהבי שסיים כמלך השערים.


כאמור, זו היתה הקדנציה השנייה של דמארי בהפועל תל אביב, ובסך הכל הוא שיחק במדים האדומים ארבע עונות. בין 2011 ל-2014 הוא כבש 56 שערים ב-94 הופעות בליגה, ו-10 שערים ב-22 משחקים באירופה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עומר דמארי נפרד

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



גורם במועדון אמר לספורט1: "בצוות המקצועי לא בנו על עומר דמארי שלא היה בתוכניות המקצועיות לפתיחת העונה, והובהר לו כי אמור להגיע חלוץ זר נוסף בנוסף למייקל אלוהה הניגרי שעדיין משחק בוייטנאם וכי מקומו בהרכב אינו מובטח, ואפילו לא בסגל. דמארי יקבל יצוי כספי של מחצית משכרו, כ-90 אלף דולר, ויעזוב".


המאמן ניסו אביטן ימנה את מאור בוזגלו לקפטן הקבוצה, כפי שפורסם כאן לראשונה, לקראת המשחק ביום שני נגד נס ציונה בגביע הטוטו.


לאחר הודעת הפרידה אמר דמארי: "אני מאחל המון הצלחה להפועל תל אביב בהמשך, זה תמיד יהיה הבית שלי ותמיד אשאר אוהד של הקבוצה. מאמין שדרכינו יצטלבו שוב בעתיד".


הבעלים שרון ניסנוב הוסיף: "אני מאוד אוהב את עומר באופן אישי וגם כאוהד. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".


דמארי. מקומו בסגל של אביטן לא מובטח (עדי אבישי)
דמארי. מקומו בסגל של אביטן לא מובטח (עדי אבישי)


עזיבתו של דמארי אינה קשורה לסעיף שהיה בחוזהו לפיו הקבוצה תוכל לשחרר אותו ב-1 בספטמבר אם לא יחלים מהפציעה. מהמועדון נמסר כי דמארי חזר לכושר והתאמן כרגיל, ולעזיבה אין קשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי