אבוקסיס לשחקניו: "יש לנו משימה חשובה להשלים השבוע"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

בני יהודה חזרה לאימונים אחרי התיקו בבאקו, המאמן ערך שיחה לשחקנים. דור אלו ערך אימון בכורה, פז בן ארי יעבור בדיקות ולא ישחק בגומלין. עמית זנטי בספק

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מחזיקת הגביע בני יהודה, שבה אמש (שישי) ארצה מאזרבייג'אן לאחר שסיימה בתיקו 2:2 את משחק החוץ נגד נפטצ'י באקו במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

ברגשות מעורבים, ולאחר ספיגת שער מאכזב בדקה ה-97, הכתומים ערכו היום אימון בשכונת התקוה ופתחו בהכנות לקראת הגומלין שייערך ביום חמישי הקרוב באצטדיון המושבה.

"יש לנו משימה חשובה להשלים השבוע" אמר המאמן יוסי אבוקסיס לשחקניו בתחילת האימון. "אסור לנו לחשוב יותר מדי על התיקו בחוץ ונצטרך לעשות הכל כדי לנצח בגומלין ולעלות לשלב הבא". אם מחזיקת הגביע תעבור את נפטצ'י באקו ותעפיל לשלב הפלייאוף, היא תפגוש את מאלמו השבדית, שהביסה 0:3 את ז'רניסקי הבוסנית במשחק הראשון.


אלו ערך אימון בכורה. (בני יהודה רשמי)

המגן דור אלו, שחתם בקבוצה בשבוע שעברה, ערך היום אימון בכורה עם חבריו ועדיין לא ברור מהו מצבו הגופני. אלו לא זכה להכנה מסודרת, ובקבוצה מקווים שיצליחו להכשיר אותו במהרה. הקשר עמית זנטי, שסובל מפציעה בשריר רגלו והחמיץ את משחק בבאקו, עדיין נמצא בספק גדול לגומלין. מי שיחמיץ את בוודאות את הגומלין ביום חמישי הוא הבלם פז בן ארי, שסובל משבר בידו וצפוי לערוך בדיקות וצילומים בתחילת השבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי