"עומר דמארי שוקל מחדש את הצעת הפועל ת"א"

עומר דמארי
עומר דמארי | אודי ציטיאט

אחרי שחלק מהקהל האדום מחה נגד שחרורו באימון, לספורט1 נודע כי קיימת אפשרות שהחלוץ, שתחילה סירב בצורה נחרצת, יתחרט: "אם הוא יסכים לקצץ, אנחנו נקבל אותו בזרועות פתוחות", הבהיר גורם בכיר במועדון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סערת עומר דמארי לא יורדת מהכותרת והערב (שבת) לאחר שחלק מהאוהדים האדומים הגיעו לאימון ומחו נגד שחרורו, לספורט1 נודע כי קיימת אפשרות שהחלוץ יסכים בסופו של דבר להישאר בהפועל תל אביב והכדור נמצא ברגליים שלו: "אנו מבינים שהחלטתו עשויה להשתנות".

בסוף השבוע האחרון פנו ראשי האדומים לדמארי והציעו לו לקצץ את שכרו ב-50 אחוז והסבירו כי הוא ירוויח בונוסים בהתאם לכמות השערים והמשחקים שלו, אולם החלוץ, שככל הנראה נפגע מהמהלך, מיהר לסרב למרות שלא עדכן את סוכנו ואפילו לא התייעץ על כך עם בני משפחתו.

גורם בכיר בהפועל תל אביב שפך אור בשיחה עם ספורט1: "אם דמארי יקבל את ההצעה שהגשנו לו ביום חמישי, אנו נקבל אותו בזרועות פתוחות. אם הוא יתעקש להמשיך עם אותו שכר, הוא לא יהיה חלק מהמועדון שלנו. אנחנו מבינים שהוא שוקל את המצב מחדש וממתינים".

אותו גורם הוסיף: "אנחנו מאוד אוהבים את עומר, אבל רוצים שהתפוקה שלו תהיה זו שתיקבע את גובה שכרו. אם הוא יתחרט ויחליט לקבל את ההצעה שלנו, נסלח לו בלי לחשוב פעמיים ונחזיר אותו באופן מיידי לסגל הקבוצה".


עוד לא נאמרה המילה האחרונה. עומר דמארי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי