הפועל ת"א: "דמארי קיבל את ההצעה שלנו ויחזור לקבוצה"

עומר דמארי
עומר דמארי | אודי ציטיאט

לחץ האוהדים עשה את שלו: האדומים נפגשו עם החלוץ ועם סוכנו והוא סיכםעל חוזה חדש המוערך ב-60 אלף דולר לצד מענקים בהתאם לדקות ותפוקה. החלוץ הארגנטינאי חואן אדוארדו לסקאנו אמור להצטרף בקרוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
אוהדי הפועל תל אביב מאמינים כי דמעות הכאב והאכזבה של עומר דמארי מיום חמישי, אז יצא ממתחם חודורוב רגע לאחר ששוחרר מהמועדון, יתחלפו בתוך יום-יומיים לדמעות אושר של חזרה לחדר ההלבשה של הקבוצה, שם ממתינה רק לו חולצה מספר 16 אם יחליט לחזור.


מחאת אוהדי הפועל תל אביב אתמול (שבת) והקריאות נגד בעלי המועדון בהפגנה לצד התמונות של אנשי יס"ם ומשטרה במתחם, לא עשו טוב לבעלי המועדון, האחים איציק ושרון ניסנוב ולזאב גרינברג. אוהדי הפועל תל אביב הבטיחו כי המחאה תהיה בכול אימון ולפני ואחרי כול משחק, כשחלק מאלו אף טענו שלא ייכנסו למשחקי הקבוצה על אף היותם רוכשי מינוי לעונה הקרובה. בעקבות האירועים הללו, סבב טלפונים חפוז של בעלי הפועל ת"א הביא לכוונה מצד האוהדים להגביר את מחאתם ולאיים בהפגנה במקומות מרכזיים בתל אביב ולא רק במתחם חודורוב – הפעלת לחץ שבהחלט עשויה בסופו של דבר להוביל לחזרת החלוץ ימים ספורים אחרי שחרורו.


נראה שמחאת האוהדים נשאה פרי. הערב נפגשה הנהלת הפועל ת"א עם החלוץ ועם סוכנו על מנת למצוא נוסחה כספית בה יחתום על חוזה חדש במועדון, ועל פי גורם במועדון דמארי קיבל את ההצעה. החוזה צפוי להיות נמוך ב-60% מחוזהו הנוכחי עד תום העונה. מדובר בחוזה בגובה 70 אלף דולר בהתאם לניצחונות ושערים שיבקיע.


הצוות המקצועי, בראשותו של המאמן ניסו אביטן, בירך על המהלך ולאחר שיחתום, עומר דמארי יהיה קפטן הפועל תל אביב לצדו של מאור בוזגלו שיהיה הקפטן הראשון כמחליפו של אוראל דגני. בוזגלו יהיה הקפטן הראשון כבר החל מהמשחק מחר בגביע הטוטו נגד סקציה נס ציונה. הפועל תל אביב תקיים הערב אימון במתחם חודורוב במקביל לפגישה בין הצדדים כאשר מספר אוהדים מתכוונים להגיע לאימון ולקיים המשך מחאה להחזרתו של דמארי לו ממתינה החולצה מספר 16 בחדר ההלבשה.


 


"לשחקן כזה לא גורמים לעזוב בדמעות" (באדיבות הפועל תל אביב)



גורם בסביבת המועדון הבהיר אמש: "עומר דמארי הוא המלך שלהם. אל תשכחו שבעבר הוא הכריז שלא יעבור למכבי תל אביב גם תמורת שכר של מיליון יורו לעונה. עומר דמארי הוכרח לעבור לאוסטריה וינה ממש בכוח, כי הקבוצה הייתה בדרך להליך פירוק. לשחקן כזה לא גורמים ללכת הביתה עם דמעות".


סבב הטלפונים בין הבעלים הביא אותם לחשיבה יצירתית חדשה, כך אישר לספורט1 בכיר במועדון: "עומר דמארי, כך נודע לנו, שינה את החלטתו והוא מוכן לדון מחדש בהצעה של יום חמישי. זו הצעה בשכר נמוך בהרבה מהחוזה הקיים, עם בונוסים על פי דקות משחק בהתאם להחלטת המאמן ועל פי תפוקה על המגרש". המאמן ניסו אביטן אינו מורגל למראות שחווה אתמול באימון וחלק מהקריאות של האוהדים כוונו אליו אישית. 



"אם יסכים לקצץ, בהחלט יחזור להיות חלק מאיתנו" (באדיבות הפועל תל אביב)


המהלך לא מסתדר כל כך עם ההודעה של אחד הבעלים, זאב גרינברג שטען רק אתמול בהודעה רשמית: "קיוויתי שדמארי יעבור את מחנה האימונים בהצלחה ויחזור להיות אותו עומר מוכר. התברר שלא כך הם פני הדברים. קיבלנו אינפורמציה גם מהצוות המקצועי וגם מהצוות הרפואי".


יש לציין ששחקנים בקבוצה טוענים כי דמארי משקיע המון באימונים ושעבורם נראה שהפציעה מאחוריו: "גול אחד שלו וכולם ישכחו שהוא היה פצוע. גם היום אין חלוץ בכיר כמוהו", פרגנו חבריו.


בצוות המקצועי קיימת החלטה ברורה כי לצדם של מאור בוזגלו ועומרי אלטמן במערך של שני שחקני אגף וחלוץ חוד בודד יוצב חלוץ זר, אשר היה אמור להיות הניגרי מייקל אלוהה אשר בשלב זה עושה מאמצים להשתחרר מקבוצתו בוויאטנאם ולא מן הנמנע שבסופו של דבר יצטרכו במועדון להנחית חלוץ זר אחר.


למעשה, מסתמן כי בימים הקרובים יגיע לצורך התרשמות הארגנטינאי חואן אדוארדו לסקאנו בן ה-26, שהצטרף לאנז'י הרוסית ב-2017 ובשנתו הראשונה כבש ארבעה שערים ב-9 הופעות, אולם בעונה האחרונה הושאל לטובול, רשם שש הופעות בלבד ולא כבש. כעת הוא שחקן חופשי. בהפועל תל אביב ממתינים לתשובתו אם הוא מוכן להגיע לארבעה ימי התרשמות ואמרו בנושא: "נשלחו אליו תנאי החוזה ואנחנו ממתינים לתשובה".


לסקאנו, אגב, הגיע עוד בעשור הקודם למחלקת הנוער של ליברפול וממנה עבר ב-2010 לריאל מדריד, אך כעבור שנה אחת בלבד שוחרר מהבלאנקוס ועבר לשווייץ, אלא שגם שם סיים את דרכו כעבור שנה בלוגאנו והחל את דרכו ברוסיה.



לסקאנו (במרכז). החלוץ הבא של אביטן? (Epsilon/Getty Images)


בכל הנוגע למשחק גביע הטוטו מחר נגד סקציה נס ציונה, שלושת הפצועים אור אינברום, עמנואל בואטנג ורז כהן יישארו מחוץ לסגל, אולם פרט לכך מסתמן כי ניסו אביטן יעלה בהרכב חזק.


הרכב משוער: אריק ינקו, עידן כהן, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, קלואדמיר פריירה, ניר לקס, פרנסיס קיירמה, רועי זיקרי (מוטי ברשצקי) מאור בוזגלו, עומרי אלטמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי