איביץ' ערך שיחה לשחקנים, 13,000 מנויים נמכרו

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

המאמן ערך אסיפה נוקבת באימון בעקבו ההפסד לסודובה: "יש למישהו משהו להגיד לי או לכולם?". במועדון מעריכים: לא יעזוב גם אם יודח מאירופה. נפתחה המכירה לבעלי מועדון Forever ו-Forever+

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
סוף שבוע לא שקט עבר על אנשי מכבי תל אביב, אחרי ההפסד הביתי 2:1 לסודובה הליטאית ובעיקר בצל הפרסומים על מערכת היחסים העכורה בין המאמן ולדימיר איביץ' למספר שחקנים בקבוצה, בראשם דור מיכה ואלירן עטר. הנחת העבודה במועדון היא שגם במקרה של הדחה מוקדמת נגד הליטאים וסיום הקמפיין האירופי, מוקדם מהצפוי, איביץ' יישאר בתפקידו, למרות האכזבה הגדולה שתהיה לצד ההפסד הכספי הגדול הנאמד בכ-22 מיליון שקלים אם האלופה לא תגיע לשלב הבתים בליגה האירופית.


אמש (שבת) קיים איביץ' אסיפה לשחקניו והחליט להתעלם מכל הפרסומים שיצאו סביב הקבוצה ביומיים לאחר ההפסד. בתחילת הדברים פנה הסרבי לשחקניו ואמר: "יש למישהו משהו להגיד לי או לכולם? מישהו רוצה להגיד משהו?". לאחר מכן ערך המאמן דיבר עם שחקניו בעיקר על הגישה שלהם והטעויות המקצועיות בהגנה: "עם הגישה הזו לא ננצח אף קבוצה. יש כאן שחקנים שעדין לא ממש חזרו מהפגרה בקיץ וגם אנחנו לא נראים כמו מכבי תל אביב של השנה שעברה. אנחנו צריכים לשכוח את השנה שעברה, זה היה ונגמר. בלי רעב אמיתי לא נגיע לשום מקום".


המאמן התייחס למשחק האחרון נגד סודובה והראה מספר קטעים של טעויות בהגנה, תוך שהוא מתעכב שוב על נושא המצבים הנייחים: "כמה פעמים עוד נספוג ממצב נייח? דיברנו על זה גם לפני המשחק עם סודובה". המאמן הראה גם פעולות חיוביות שהיו במשחק ואף הדגיש שתי פעולות חיוביות, בהגנה ובהתקפה של דור מיכה.



מיכה. אחרי הקנס, הגיעו גם מילים חמות מהמאמן (דני מרון)


מכבי תל אביב הודיעה הערב (חמישי) על פתיחת מכירת המנויים לבעלי מועדון Forever ו-Forever+. המכירה תחל בשעה 21:00. עד כה הצטרפו למועדון Forever למעלה מ-10,000 חברים כאשר 5,000 מהם ללא מנוי ועל פי מה שנקבע השנה במועדון, רק מי שיהיה חבר מועדון Forever יהיו זכאים לרכוש מנוי חדש.


על פי הצהובים, עד כה נמכרו כ- 13,000 מנויים לעונת 2019/20 וע"פ ההערכות, תחצה הקבוצה את רף 15 אלף המנויים עוד השבוע. היעד נכון לעכשיו הוא להגיע לפחות ל-20 אלף מנויים, לקראת החזרה לאצטדיון בלומפילד המחודש והמשופץ.



במקביל, הבוקר הקבוצה החלה בהכנות לקראת משחק הגומלין שיערך ביום חמישי באצטדיון מריאמפול. הצהובים יערכו שני אימונים נוספים, בשני ובשלישי, לקראת ההמראה לליטא ביום רביעי בבוקר. הקפטן שרן ייני, עדיין לא מתאמן באופן מלא ונמצא בספק גדול למשחק. גם החלוץ ארון שויינפלד, שסובל מפציעה בכף הרגל, צפוי להחמיץ את הגומלין.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי