בב"ש מעריכים: סגל מלא יעמוד לרשות בכר נגד נורשפינג

מיגל ויטור
מיגל ויטור | אודי ציטיאט

לקראת הגומלין נגד השבדים (חמישי, 20:15 בספורט2), ויטור התאושש לחלוטין מזעזוע המוח, טאהא סובל ממתיחה קלה שלא אמורה להשביתו וגם ממן ויוספי אמורים להיות כשירים אחרי שנעדרו בשבועות האחרונים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר ששחקני הפועל באר שבע זכו למנוחה במהלך יום שבת בעקבות החזרה ביום שישי בערב מהמשחק בשבדיה מול נורשפינג במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, הקבוצה תחדש היום (ראשון) את אימוניה ותפתח בהכנות לקראת משחק הגומלין שיערך ביום חמישי הקרוב באצטדיון טרנר (20:15, ישיר בספורט2).

למרות האופטימיות מהתוצאה שהושגה בשבדיה (1:1) בעקבות שער החוץ היקר של עדן שמיר, בקבוצה זהירים לקראת משחק הגומלין ומציינים כי השבדים קבוצה אגרסיבית שיכולה לעשות צרות במשחק בטרנר. בבאר שבע מקווים כי האצטדיון יהיה מלא ובזכות הדחיפה של הקהל המקומי, הקבוצה תעבור את המשימה בדרך לשלב הפלייאוף בו תפגוש ככל הנראה את פיינורד ההולנדית.

בבאר שבע מעריכים כי הבלם לואי טאהא, שסובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי, יהיה כשיר למשחק ביום חמישי ויעמוד לרשותו של ברק בכר, כמו גם הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור, שהתאושש לחלוטין מזעזוע המוח ממנו סבל. צמד הקשרים חנן ממן ותומר יוספי שנעדרו ממשחקיה האחרונים של הקבוצה עקב פציעות, אמורים להיות כשירים ולעמוד גם הם לרשותו של בכר לקראת המשחק ביום חמישי.


טאהא. אמור להתאושש עד המשחק (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי