מלמד סובל מקרע חלקי, ייעדר מהמחזור הראשון בליגה

גיא מלמד אכזבה
גיא מלמד אכזבה | אריאל שלום

חלוץ מכבי נתניה נפגע בקרסול ועבר צילום, משך זמן ההחלמה ייקבע לאחר שתרד הנפיחות אולם כבר עתה מבינים בשרון שהוא לא יהיה כשיר למשחק נגד הפועל ת"א. בדש כבש במשחק הראווה נגד פרדסיה שהסתיים ב-0:6

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכה למכבי נתניה: חלוץ הקבוצה, גיא מלמד, סובל מקרע חלקי בקרסול וצפוי להיעדר בשלושת השבועות הקרובים, כך שלא יהיה כשיר בין השאר למחזור הפתיחה נגד הפועל ת"א בעוד כעשרה ימים. למעשה מדובר במעין נקע, אשר נגרם למלמד כתוצאה מפעולה לא טובה באימון ואתמול בערב הוא אף עבר צילום שאישר את הפגיעה.

בקבוצה עדיין מחכים לירידת הנפיחות בקרסולו כדי לאבחן בצורה מלאה את משך ההחלמה, אך בכל מקרה, הוא מצטרף לשני החלוצים הנוספים, רון אשכנזי ויונס מלאדה שנפצעו גם כן, כך שפאטוס בצ'יראיי הוא החלוץ היחיד הכשיר בסגל. כל זאת בזמן שגם הקשר אלמוג כהן עדיין עורך טיפולים אישיים, בעוד שניקו אולסק, יחמיר היקה ודני עמוס צפויים להיות כשירים למחזור הפתיחה.

בינתיים, ערכה הקבוצה משחק ראווה מול הפועל פרדסיה כחלק מהרצון של הקבוצה לשתף גם את יישובי הפרברים במשחקי ההכנה. היהלומים גברו בתוצאה 0:6, כשמי שכבש את אחד השערים היה מנהל הקבוצה ושחקן הקבוצה לשעבר, ברק בדש, שהבקיע בפנדל.


בצ'יראי. החלוץ היחיד שיעמוד לרשות דראפיץ' וברדה בקרוב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי