רואים את האור: התמונות מאצטדיון בלומפילד החדש

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | דני מרון

בעוד עשרה ימים יחזור רשמית המגרש המיתולוגי לאחר המתנה ארוכה וכל אוהדי אוהדי הכדורגל נרגשים. עדשת המצלמה של דני מרון ביקרה שם היום. הדשא החדש, היציעים, חדר ההלבשה. צפו במיטב התמונות

(גודל טקסט)

אצטדיון בלומפילד המחודש הולך ומתמרק לקראת הפתיחה החגיגית והרשמית שלו, שמתוכננת ל-24.8, שבת הבאה, מועד פתיחת ליגת העל. האצטדיון ביפו, שעבר שיפוץ מאסיבי ותכולתו הוכפלה מ-14 אלף צופים ל-29 אלף, עומד מוכן והאדריכלית יולי ויטנברג, ממשרד "מנספלד קהת אדריכלים", שתכננה את עיצוב האצטדיון, ערכה הבוקר (רביעי) סיור לגופי התקשורת, יחד עם מאור בנימיני מנכ"ל היכלי הספורט החדש, החברה שאחראית על תחזוק וניהול האצטדיון המשודרג.

אחרי שלוש שנים שלא שיחקו באצטדיון, נשמר המבנה המקורי ועליו הולבשה תוספת של יציעים לגובה בכל הטבעת ההיקפית של האצטדיון. בלומפילד החדש משתייך כעת לקטגוריה 4 על פי הגדרות אופ"א ויש בו את כל התנאים הנדרשים, עם כל הטכנולוגיות החדישות, לאירוח משחקים בזירה האירופית. אחרי השיפוץ, בין השאר, התווסף חדר תקשורת גדול, 10 תאי צפייה, 210 מקומות לאנשי תקשורת ומתחם חדיש של ארבעה חדרי הלבשה לקבוצות, בנוסף לשני חדרי שופטים שנבנו גם הם במסדרון המרכזי.

כר הדשא ההיברידי המיוחד מונח בימים אלה על המשטח וצפוי להיות מוכן תוך 48 שעות. מדובר במערכת ממוחשבת, של דשא מעורב, טבעי יחד עם סינטטי, שנשתל על פי טכנולוגיה שמאפשרת למנהלי האצטדיון לעקוב בצורה ממוחשבת אחר תקלות, מחלות קרקע וצרכים של הדשא. ביום חמישי הבא מתוכננת מסיבת עיתונאים רשמית, בהשתתפות ראש העיר ת"א-יפו רון חולדאי ויוכרז על פתיחתו המחודשת.


כל הצילומים: דני מרון












מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי