הפועל ת"א שינתה את הצעתה לצדק, הבלם סירב ולא צפוי להצטרף

שיר צדק
שיר צדק | לירון מולדובן

בניגוד לסיכום מלפני כחודש, האדומים פנו בשנית לשחקן הפועל ב"ש והם כעת מציעים לו 50 אלף יורו פחות - מה שככל הנראה יסלול את דרכו דווקא להפועל חיפה או בני יהודה. דמארי מתוכנן לשוב להרכב נגד כפ"ס

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

תשעה ימים לפתיחת ליגת העל מבחינת הפועל תל אביב, שנקבע שתארח את המחזור הראשון נגד מכבי נתניה ביום שני (26.8, 20:15 בשידור ישיר בספורט1) ובתקווה שהמשחק ייערך באצטדיון בלומפילד. עד אז, האדומים מתרכזים במשחק גביע הטוטו ביום שני נגד הפועל כפר סבא, שיקבע מי תהן תסיים במקום ה-13 ומי במקום ה-14 והאחרון.

לקראת תחילת העונה, ניסו אביטן וצוותו רוצים להשלים את בניית הסגל וישנו מאמץ כדי לצרף בלם ישראלי וחלוץ זר, במקביל למבחנים שעורך בימים אלה הארגנטינאי חואן אדוארו לסקאנו שגם ייטול חלק במשחק הקרוב בגביע הטוטו.

בנושא הבלם נוצר בימים האחרונים סיבוב פרסה בכל הקשור לשיר צדק מהפועל באר שבע, שלספורט1 נודע שהוא לא צפוי להצטרף לאדומים. ערב היציאה למחנה האימונים לפני כחודש, ראשי הפועל ת"א סיכמו עם שיר צדק על חוזה המוערך ב-120 אלף יורו לעונה, אלא שאז העסקה לא יצאה אל הפועל עקב סירובה של הפועל ב"ש לשלם לו את יתרת שכרו המוערך בכפול מהסכום שאמור היה להשתכר בהפועל ת"א.


צדק. הצעה שככל הנראה תוביל לפיצוץ המו"מ (מאור אלקסלסי)

כעת, כך נודע לספורט1 כאמור, הפועל תל אביב פנתה לצדק בשנית והיא מציעה לו 70 אלף יורו לעונה בלבד, סכום שצדק לא יסכים אליו ולמעשה יוביל לוויתור הצדדים על העסקה שהייתה בתוכניות עוד מהעונה שעברה. גורמים המעורים בפרטים מטילים ספק גדול אם מדובר בסיטואציה שתשתנה ומעריכים שצדק כעת קרוב יותר דווקא להפועל חיפה או לבני יהודה.

במקומו של צדק, כך מסתמן, יגיע למרכז ההגנה של הפועל תל אביב אחד מבין מתן אוחיון ודודי תירם, כאשר הראשון הוא המועמד המועדף בשלב זה. אוראל דגני ממשיך להתאמן כרגיל ובקבוצה טוענים שלא התקבלו הצעות עבורו בשלב זה, אבל אם בסופו של דבר יופעל סעיף השחרור אז ייעשה ניסיון להחליפו בבלם זר. דגני לא מתוכנן להרכב למשחק גביע הטוטו הקרוב, אבל מי שצפוי לשוב ל-11 הוא עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי