ירדן שועה ביצע עבירת משמעת נוספת, לא צפוי לקבל עונש

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

לאחר שפונה לביה"ח, התבקש החלוץ לערוך אימון חלקי, אך השחקן סירב להוראותיו של בלבול, מכיוון שרצה להישאר עם חבריו. מחיפה נמסר: "ירדן לא הוזמן לשיחה מכיוון ששוחרר באישור. נברר מדוע לא הגיע לאימון האישי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ירדן שועה שוב עבר עבירת משמעת ויוזמן לשיחת הבהרה אצל המאמן מרקו בלבול. לאחר שפונה לבית החולים ביום חמישי, נאלץ החלוץ להתאמן אימון חלקי ביום שישי ובשלב מסוים נקרא להתאמן ללא חבריו לקבוצה בצוותא עם מאמן הכושר.

שוער סירב להתאמן לבדו והדבר גרם לזעם מצד ראשי המועדון, כולל הבעלים יעקב שחר שנכח באותו אימון. במועדון הבהירו כי שועה אומנם יוזמן לשיחה אבל הוא לא צפוי לקבל עונש מכיוון שהחלוץ הבין את גדול הטעות שלו בהתנהלות באותו אימון.

מהמועדון נמסר: "ביום ה' בשבוע שעבר, השחקן ירדן שועה לא חש בטוב וטופל בבית החולים. באימון של שישי החליט המאמן מרקו בלבול טרם תחילתו, כי ירדן יערוך את שלב החימום בלבד ולא ימשיך בשאר האימון. ירדן אגב ביקש להמשיך את שלב השני אך התבקש לשוב לחדר הלבשה . ירדן לא הוזמן בתום האימון לשיחה אצל מרקו מכיוון ששוחרר מהאימון באישור. ביום ד' האחרון שועה לא הופיע לאימון אישי, בטענה כי לא חש בטוב. על כך יוזמן לבירור".

מרקו בלבול לא קרא לירדן שועה בתום האימון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי