מתן בלטקסה האריך את חוזהו במכבי ת"א ויושאל לבני יהודה

מתן בלטקסה
מתן בלטקסה | מאור אלקסלסי

המגן ששיחק בשורות מחזיקת הגביע בעונה שעברה סיכם עקרונית את תנאיו ויחתום רשמית מחר, הזהובים רוצים גם את איילון אלמוג. אבוקסיס צפוי לעלות בהרכב משני נגד אשדוד בגביע הטוטו, דור אלו יערוך בכורה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה העפילה לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית ותשחק ביום חמישי במאלמו שבשוודיה, אך עוד קודם לכן תצא הקבוצה מחר (שני) למשחק חוץ נגד מ.ס. אשדוד במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו.

עוד לפני המשחק, מתן בלטקסה סיכם בקבוצה. המגן, שלא נמצא בתוכניות של מכבי תל אביב, האריך את חוזהו במדי האלופה ובמקביל יושאל לעונה אחת לבני יהודה, במדיה שיחק בעונה שעברה. בלטקסה לא יצא עם הצהובים לליטא וגם לא נכלל הערב בסגל למשחק חצי גמר גביע הטוטו בקרית שמונה. תנאיו במדי הזהובים כבר סוכמו עקרונית והוא צפוי לחתום רשמית במדי מחזיקת הגביע מחר.

בבני יהודה לא מסתפקים בבלטקסה ומעוניינים לצרף גם את הקשר איילון אלמוג, שאגב פתח הערב בהרכב הצהובים במשחק חצי גמר גביע הטוטו, אך בשלב זה לא ברור אם ראשי מכבי יסכימו לשחררו.

אלו. יזכה לבכורה נגד אשדוד (אריאל שלום)
אלו. יזכה לבכורה נגד אשדוד (אריאל שלום)

המאמן יוסי אבוקסיס, שנאלץ להסתדר עד עכשיו עם סגל קצר מאוד, לא לוקח סיכונים נגד אשדוד ונותן מנוחה לכל השחקנים שפתחו בהרכב בניצחון על נפטצ'י באקו ביום חמישי. על פי ההרכב שמסתמן למחר, אבוקסיס יפתח עם יונתן שאבי בשער ועם ניר גווילי הצעיר בעמדת הבלם. בהרכב ישחקו שני נבחנים – הבלם פיראס עווד, ששיחק בעונה שעברה במ.ס. דימונה מליגה ב', וכן הקשר הניגרי סמואל מנדיי, שנחת ביום שישי בישראל והגיע למספר ימי התרשמות במועדון. דור אלו צפוי לערוך הופעת בכורה בעמדת המגן הימני, כאשר בן שמעוני, אריאל לזמי ודור כוכב ישתפו פעולה בקישור.

הרכב משוער: יונתן שאבי, דור אלו, ניר גווילי, פיראס עווד, אורי צעדון, בן שמעוני, אריאל לזמי, ליעד אלעד, סמואל מנדיי, דור כוכב, רועי בן שמעון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי