פשרה בין הפועל תל אביב לקובי רפואה, שיקבל את שכרו

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

לאחר שהמאמן הגיש תביעה על סך מיליון שקלים, הצדדים הגיעו לפשרה והוא יקבל את מלוא חוזהו. האדומים הציעו לעאבד חוזה מקוצץ בנוסח דמארי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עוד לפני המשחק בין הפועל תל אביב להפועל כפר סבא במסגרת גביע הטוטו, לספורט1 נודע הערב (שני) כי הושגה פשרה בין האדומים לבין המאמן קובי רפואה, שהגיש תביעה על סך מיליון שקלים נגד המועדון בגין הפסקת עבודתו ואי המשך חוזהו. האחרון, כך  על פי ההסכם שנסגר היום בין הצדדים, יקבל את מלוא שכרו והמהלך צפוי לזכות בימים הקרובים לאישור בוררות ההתאחדות לכדורגל ועורך הדין עמיאל תגר.

בכל הנוגע לחלוץ אחמד עאבד, אשר לא נכלל בתוכניות של הצוות המקצועי, החליטו ראשי האדומים להציע לו חוזה מקוצץ בניסיון להשיבו לסגל. עאבד, שמשתכר 195 אלף דולר לעונה, כמו אוראל דגני כך שהוא מבכירי המשתכרים, מוכן לשבת ביציע לכל אורך העונה, כפי שטענו בפניו במועדון אם לא יעזוב, אלא שכעת הוחלט שבדומה לעומר דמארי, יוצע לו חוזה נמוך של 90 אלף דולר ומענקים על בסיס מספר הופעות, ניצחונות ושערים וכך הוא גם יוכל לזכות בדקות משחק. עם זאת, בהפועל ת"א טוענים שבשלב זה השחקן וסוכנו לא משיבים להצעה והחשש הוא שיעדיף לשבת ביציע.

באשר לבלם שאמור להצטרף בקרוב, בהפועל תל אביב מספרים על התקרבות עם מתן אוחיון, אלא שבלם חופשי נוסף הוא דודי תירם שגם מועמדותו עדיין נשקלת.


רפואה. הושגה פשרה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי