התכנון של בית"ר ירושלים: שחקן התקפה במקום אוחנה

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | אודי ציטיאט

במועדון כבר ערוכים לקליטת שחקן נוסף, אבל העסק מסובך: טיירה אמור לעזוב בימים הקרובים וחוגג יאשר זר כזה בכפוף לשחרור ז'אורז'יניו. פניה לעטר תעשה רק אם מכבי ת"א תשחררו מיוזמתה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
הבשורות הקשות שהגיעו לאנשי בית"ר ירושלים הבוקר (שני) עם הממצאים שקבעו כי מיכאל אוחנה סובל מקרע ברצועה הצולבת של הברך, יובילו לדיון מחודש בעניין הסגל בשעות הקרובות. אוחנה יזכה לליווי צמוד של המועדון, אבל שם מבינים כי היעדרותו עשויה לעשות את ההבדל בין קבוצה שמאיימת על שאר הגדולות שמתמודדות על מירוץ האליפות, לעוד אחת מקבוצות הצמרת.


אוחנה צפוי לחזור לאימונים רק לקראת סיום העונה, כך שבמועדון לא בונים עליו כבר ל-2019/20. בבית"ר מכינים את הקרקע לקראת שחקן מחליף. בקיץ האחרון דובר על אלירן עטר, אך פניה תעשה רק אם מכבי תל אביב תשחרר אותו מרצונה. אפשרות נוספת שעלתה היא להתחזק בקשר התקפי זר. כיצד זה יקרה? בית"ר אמורה להגיע השבוע להסדר עם אפונסו טיירה, לנסות ולהתיר את חוזהו של ז'אורז'יניו שמבוקש בבני יהודה וכך תוכל להחתים שני זרים. חוגג עדיין לא הודיע לרוני לוי ויוסי בניון האם הוא מאשר החתמת זר שישי וכמובן שהדבר כפוף גם לשחרורו של הברזילאי.


גורם במועדון אמר לאחר פרסום הממצאים: "זה קשה מאוד עבור הקבוצה, וכמובן עבור מיכאל שהוא שחקן חשוב מאוד. נלווה אותו בכל התהליך ולא נשאיר אותו לבד. זה לא הזמן לדבר על מה שיקרה בהמשך".



אוחנה ובניון. בבירה יצטרכו לעשות היערכות מחודשת (דני מרון)


בזמן הקצר שעבר אוחנה מאז התקבלו תוצאות בדיקות ה-MRI, הוא הוצף במאות הודעות תמיכה ועידוד – הן מאוהדים והן מחבריו למגרש. אחת ההודעות שמשכו את תשומת הלב הייתה של מאור בוזגלו, שקרע את הרצועה הצולבת שלוש פעמים לאורך הקריירה: "מרגיש את הכאב שלך, מכיר את הפחדים שלך ויודע מה עובר עלייך בכל שנייה. אתה תחזור ובענק", כתב לו קשר הפועל תל אביב.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי