בעקבות הפציעה: עמית ביטון שוחח עם מיכאל אוחנה

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

בלם הפועל באר שבע יצר קשר עם שחקנה של בית"ר ירושלים כדי להתנצל אם היה לו חלק בקריעת הרצועה הצולבת, הקשר הבהיר: "אתה לא קשור לפציעה, הכל מלמעלה". גורם במועדון: "נהג באצילות נפש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בלם הפועל באר שבע, עמית ביטון, יזם שיחה עם עם קשר בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה, זאת בעקבות הפציעה אותה הוא עבר במשחק שלשום. כזכור, הפציעה של אוחנה הגיעה לאחר שניסה לחטוף כדור מביטון, בעת שהאחרון החזיר את הכדור לשוער. על פי מצלמות הטלוויזיה, ביטון לא פגע באוחנה, אבל למרות זאת החליט לשלוח הודעה בעניין לקשר בית"ר ירושלים.

"אני מתנצל אם היה לי חלק מפציעה שלך", כתב ביטון לאוחנה שהשיב: "אתה ממש לא קשור לפציעה. הכל מלמעלה" והבהיר כי השניים יישארו חברים. "מדובר באצילות נפש של ביטון, שיזם את השיחה", אמר גורם בבית"ר ירושלים על השיחה. בסביבתו של אוחנה הבהירו היום כי "אין לו כל טינה כלפי עמית. הוא עשה מעשה יפה כשיצר קשר ומתרכז בשיקום".

בינתיים, בבית"ר ירושלים ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע במחזור פתיחת ליגת העל. רוני לוי מתכוון להמשיך ולתת קרדיט לשני המגנים שלו, שי קוסטנטין ומקס גרצ'קין. הבלמים יהיו אופיר קריאף, שיחליף את אור זהבי המורחק, ואנטואן קונטה שבינתיים מציג יכולת נהדרת בעמדה הזאת. עלי מוחמד, גדי קינדה שהשתקם מהפציעה בכף ידו ודן איינבינדר בתמונת ההרכב, כשפרדי פלומיין ולוי גרסיה אמורים לפתוח מאחורי שלומי אזולאי שיחזור לאימונים מלאים. "אין ספק שאוחנה יחסר לנו מאוד", אמרו בבית"ר, "אבל צריך לחשוב מה עושים הלאה. ורד יחזור בעוד מספר שבועות, יש לנו אלטרנטיבות והסגל נשאר חזק ומלוכד".

הקבוצה תערוך ביום חמישי מסיבת עיתונאים לא שגרתית לקראת המשחק מול באר שבע, כשלצד רוני לוי יופיע המנהל המקצועי יוסי בניון. הקבוצה מכרה 7,797 מנויים עד כה.


עידן ורד. "יחזור עוד מספר שבועות" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי