רשמי: סקציה נס ציונה צירפה בהשאלה את אלעד שחף

אלעד שחף
אלעד שחף | סקציה נס ציונה, רשמי

לאחר שחתם הבלם דריס ווייטנס, העולה החדשה הודיעה על שאילתו של הקשר הנבחן ממכבי נתניה. אלפי אוהדים צפויים להגיע למשחק הפתיחה החגיגי של הליגה נגד מכבי ת"א (שבת, 20:30, ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה ממשיכה במסע החימוש. לאחר שצירפה אתמול (שני) באופן רשמי את הבלם הבלגי דריס ווייטנס, העולה החדשה לליגת העל הודיעה היום על החתמתו של אלעד שחף, שנבחן למעלה מחודש וכמובן שזכה לדקות במשחקי גביע הטוטו. הקשר בן ה-21 הצטרף בהשאלה לעונה הקרובה ממכבי נתניה, לאחר שרשם שתי הופעות במדי היהלומים אשתקד. בעברו שיחק במחלקות הנוער של מכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה.

בתוך כך, החבורה של המאמן עמיר תורג'מן עורכת הכנות אחרונות לקראת המשחק ההיסטורי ביום שבת (20:30, ישיר בספורט4) בו יארחו את האלופה מכבי ת"א במחזור פתיחת העונה, והצפי בצד הכתום הוא לאלפי צופים אשר יגיעו לאצטדיון המושבה בפ"ת – מרביתם, כמובן, אוהדי האלופה.

הצוות המקצועי בראשותו של תורג'מן עדיין מחכה להחלטת מכבי ת"א לגבי אילון אלמוג, שנמצא על הכוונת של המועדון הצנוע זמן מה, אך נראה שולדימיר איביץ' אינו ממהר לשחרר את השחקן. שמו של מתן חוזז נקשר גם הוא למעבר לכתום, אך טרם התקבלה החלטה גם לגביו. איסמעילה סיסה, חלוץ גמבי ממוצא בלגי בן 20, נחת בצהרים בישראל להתרשמות בת שבוע בשורות העולה החדשה. תורג'מן יחליט לגביו בשבוע הבא.

עמיר תורג'מן. קבוצתו מתכוננת למפגש נגד מכבי ת
עמיר תורג'מן. קבוצתו מתכוננת למפגש נגד מכבי ת"א (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי