עאיד חבשי חתם עד 2024: "מכבי חיפה זה דרך חיים"

עאיד חבשי
עאיד חבשי | מכבי חיפה

כפי שפורסם בספורט1: הבלם מונה לקפטן השני של הירוקים והוא ימשיך בקבוצתו נעוריו בחמש השנים הקרובות. "יותר מבית עבורי", אמר. מנכ"ל המועדון אסף בן דב: "שחקן מפתח במבנה המורכב משחקני בית צעירים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כפי שפורסם בספורט1: עאיד חבשי מונה היום (שלישי) לקפטן השני אחרי נטע לביא, חתם על חוזה חדש לחמש שנים במכבי חיפה והוא ימשיך במועדון עד 2024. "זו גאווה גדולה עבורי להיות חלק מהמועדון הענק הזה", אמר הבלם הנרגש שהחל את הקריירה הירוק.

חבשי הוסיף: "מכבי חיפה היא עבורי הרבה יותר מבית. היא משפחה ודרך חיים. אני שמח על האמון ושמח להישאר פה בשנים הקרובות. אני אמשיך לתת את כל כולי למען המועדון ולמען הקהל הנפלא הזה".

מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן וב הוסיף: "כחלק מהבנייה שלנו לשנים הבאות, הבסיס מורכב משחקני בית צעירים ועאיד שחקן מפתח במבנה הזה. עאיד גדל במערכת, עבר את כל קבוצות הילדים והנוער, עלה לבוגרים והפך לאחד הקפטנים ולשחקן נבחרת ישראל. החתמתו לחמש שנים מצביעה על הכיוון שלנו להשאיר את שחקני הבית המובילים הבולטים איתנו בשנים הבאות".


נשאר ירוק. עאיד חבשי (אודי ציטיאט)

חבשי, שכאמור נמנה על סגל נבחרת ישראל, החל את דרכו בקבוצה הבוגרת בגיל 17 כשרשם את הופעת הבכורה שלו בגביע הטוטו בשנת 2012. בספטמבר 2018 ערך חבשי את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל, במשחק נגד אלבניה במסגרת ליגת האומות. עוד לפני זה, רשם 15 הופעות בנבחרת הנוער של ישראל ו-13 הופעות בנבחרת האולימפית.

בקבוצת הנערים של המועדון הבקיע חבשי שמונה שערים מעמדת הבלם ואחר כך הפך לעמוד התווך של קבוצת הנוער, בה היה שותף לזכייה בשני "דאבלים" רצופים. במרוצת השנים הושאל ממכבי לבני סכנין, להפועל רעננה ולבני יהודה ת"א. בעונת 2018/19 שב ללבוש את המדים הירוקים ורשם בעונה האחרונה 31 הופעות בליגה, בהן גם כבש שער אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי